کریمیان, محمد, صنایعی, علی, محمدشفیعی, مجید. (1398). بررسی معیارهای خرید تلویزیون و شناسایی سبک‌های تصمیم‌گیری مشتریان در اصفهان. , 11(3), 631-650. doi: 10.22059/jibm.2019.270566.3336
محمد کریمیان; علی صنایعی; مجید محمدشفیعی. "بررسی معیارهای خرید تلویزیون و شناسایی سبک‌های تصمیم‌گیری مشتریان در اصفهان". , 11, 3, 1398, 631-650. doi: 10.22059/jibm.2019.270566.3336
کریمیان, محمد, صنایعی, علی, محمدشفیعی, مجید. (1398). 'بررسی معیارهای خرید تلویزیون و شناسایی سبک‌های تصمیم‌گیری مشتریان در اصفهان', , 11(3), pp. 631-650. doi: 10.22059/jibm.2019.270566.3336
کریمیان, محمد, صنایعی, علی, محمدشفیعی, مجید. بررسی معیارهای خرید تلویزیون و شناسایی سبک‌های تصمیم‌گیری مشتریان در اصفهان. , 1398; 11(3): 631-650. doi: 10.22059/jibm.2019.270566.3336


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب