حمیدی زاده, محمد رضا, اخوان, مریم, کاظمی, احمد. (1398). شناسایی انواع تجربه‎‌های مصرف و بررسی تأثیر آنها بر ادراک از قیمت. , 11(3), 585-608. doi: 10.22059/jibm.2019.265582.3225
محمد رضا حمیدی زاده; مریم اخوان; احمد کاظمی. "شناسایی انواع تجربه‎‌های مصرف و بررسی تأثیر آنها بر ادراک از قیمت". , 11, 3, 1398, 585-608. doi: 10.22059/jibm.2019.265582.3225
حمیدی زاده, محمد رضا, اخوان, مریم, کاظمی, احمد. (1398). 'شناسایی انواع تجربه‎‌های مصرف و بررسی تأثیر آنها بر ادراک از قیمت', , 11(3), pp. 585-608. doi: 10.22059/jibm.2019.265582.3225
حمیدی زاده, محمد رضا, اخوان, مریم, کاظمی, احمد. شناسایی انواع تجربه‎‌های مصرف و بررسی تأثیر آنها بر ادراک از قیمت. , 1398; 11(3): 585-608. doi: 10.22059/jibm.2019.265582.3225


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب