1.

ارائه چارچوب کمیاب‌سازی محصول در بازاریابی: مرور نظام‌مند مبانی نظری

دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 418-444
علی عبدالهی؛ سجاد مزارعی؛ سید محمود حسینی؛ مریم اخوان خرازیان

2.

امکان‌مندی‌های پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در درگیرسازی کاربران

دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 4-29
فاطمه میرزانورعلی؛ داتیس خواجه ئیان؛ نسترن حاجی حیدری

3.

بررسی چشم‌انداز سیاستگذاری بازاریابی سیاسی در ایران

دوره 8، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 133-146
مسعود کیماسی؛ ابراهیم متقی؛ سروش سیاری؛ حسن وکیل‌زاده

4.

شناسایی فرآیندهای هیئت مدیره با رویکرد رفتاری به حاکمیت شرکتی بر اساس روش فراترکیب

دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 88-113
علی دیواندری؛ محمدصادق هاشمی؛ هاشم آقازاده؛ سید محمود حسینی

5.

مرور نظام‌مند ابعاد مطالعات مشارکت عمومی ـ خصوصی در گردشگری

دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 99-112
محمدرضا فرزین؛ علی اصغر شالبافیان؛ سید مجتبی محمودزاده؛ اکبر پورفرج؛ ندا زرندیان

6.

معرفی پژوهش‌های بین‌المللی حوزه سیاستگذاری: مطالعه موردی مجله مطالعات سیاستگذاری

دوره 6، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 281-306
پرویز دلیرپور

7.

هم‌گرایی در رویکردهای چندبعدی بین بخشی و بین سازمانی در پژوهش‌های ارزیابی عملکرد: مرور نظام‌مند ادبیات B2B فروش

دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 285-314
نسرین راضی؛ اصغر مشبکی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسداله کردنائیج

8.

واکاوی ویژگی‌های دولت به‌مثابه ‌پلتفرم با استفاده از مرور نظام‌مند و فراترکیب

دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 204-237
مهدی یخچالی؛ رضا طهماسبی؛ میثم لطیفی؛ امین فرجی ملائی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب