1.

اثرات ارتباط پایدار بر رفتار مصرف کننده: مطالعه موردی استفاده کنندگان موبایل در ایران

دوره 1، شماره 1، فروردین 1385
علی اصغر سعیدی

2.

ارائه مدلی جهت بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید ناگهانی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاه تهران)

دوره 3، شماره 4، دی 1390، صفحه 127-140
محسن نظری؛ امیرحسین قادری عابد

3.

بررسی الگوهای مصرفی دانشجویان دختر دانشگاه اصفهان

دوره 9، شماره 2، شهریور 1390، صفحه 155-180
بهرام رنجبریان؛ کاظم ذبیح زاده؛ مجتبی براری

4.

بررسی تأثیر ابعاد تصویر ذهنی فروشگاهی بر ارزش خرده فروشی مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای(رفاه، شهروند و هایپر استار) در سطح شهر تهران

دوره 3، شماره 3، مهر 1390، صفحه 19-34
عبدالحمید ابراهیمی؛ حسین صفرزاده؛ مریم جاویدی حق

5.

بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در رفتار مصرف کنندگان ورزشی

دوره 11، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 107-118
علیرضا ذاکریان؛ مجید جلالی فراهانی؛ همیلا تکلی

6.

بررسی تأثیر ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی B2C در قصد خرید اینترنتی مشتریان با استفاده از تکنیک تحلیل متقارن

دوره 4، شماره 4، بهمن 1391، صفحه 127-146
محسن نظری؛ نسترن حاجی‌حیدری؛ مصطفی نصری

7.

بررسی رفتار مصرف‌کنندگان ماهی در روستاهای مناطق ساحلی استان گلستان

دوره 75، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 153-167
افشین عادلی؛ عیسی پنق؛ طاهره تاقانی

8.

بررسی کاربرد نسبت طلایی در بسته‎بندی محصولات و تأثیر آن بر رفتار خرید مصرف کنندگان

دوره 2، شماره 4، اسفند 1389
داود فیض؛ اکبر سلحشور

9.

رابطه بین استفاده از تصاویر ورزشی در تبلیغات و رفتار مصرفی تماشاچیان مسابقات ورزشی

دوره 34، شماره 34، اسفند 1386
نصراله سجادی؛ علیرضا امیدی؛ قاسم زارع

10.

کانون کنترل و ارتباط دهان به دهان در میان مصرف کنندگان

دوره 3، شماره 2، شهریور 1390، صفحه 101-114
علی شائمی؛ مجتبی براری

11.

مطالعه نظری و تجربی عوامل پیش‌بینی‌کننده تبلیغات شفاهی مشتریان درمورد شرکت‌های هواپیمایی(موردمطالعه شرکت‌هواپیمایی ایران ایر)

دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 41-60
طهمورث حسنقلی‌پور؛ الناز رهروی؛ رضا عباچیان قاسمی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب