ذاکریان, علیرضا, جلالی فراهانی, مجید, تکلی, همیلا. (1398). بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در رفتار مصرف کنندگان ورزشی. , 11(1), 107-118. doi: 10.22059/jsm.2019.230985.1820
علیرضا ذاکریان; مجید جلالی فراهانی; همیلا تکلی. "بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در رفتار مصرف کنندگان ورزشی". , 11, 1, 1398, 107-118. doi: 10.22059/jsm.2019.230985.1820
ذاکریان, علیرضا, جلالی فراهانی, مجید, تکلی, همیلا. (1398). 'بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در رفتار مصرف کنندگان ورزشی', , 11(1), pp. 107-118. doi: 10.22059/jsm.2019.230985.1820
ذاکریان, علیرضا, جلالی فراهانی, مجید, تکلی, همیلا. بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در رفتار مصرف کنندگان ورزشی. , 1398; 11(1): 107-118. doi: 10.22059/jsm.2019.230985.1820


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب