1.

ارایه مدلی از فرایند ایجاد هم هویتی هوادار-تیم در بین هواداران لیگ برتر فوتبال ایران

صفحه 1-14
اکبر جابری؛ نصرالله سجادی؛ جواد خزائی پول

2.

طراحی الگوی بازاریابی ارتباطی در لیگ برتر فوتبال ایران

صفحه 15-29
بهزاد ایزدی؛ محمد احسانی؛ هاشم کوزه چیان؛ فرشاد تجاری

3.

مطالعه ساختار عاملی پرسشنامه توسعه فرهنگ ورزش همگانی از طریق تلویزیون

صفحه 31-44
محمود گودرزی؛ ایوب اسلامی؛ ابراهیم علیدوست قهفرخی

4.

بررسی کارآیی هیئت‌های ورزشی استان قم و ارتباط آن با منابع ورودی و خروجی‌

صفحه 45-58
ابوالفضل فراهانی؛ محمد علیمردانی؛ حمداله الیاسی

5.

تبیین دیپلماسی ورزشی با استفاده از الگوی پارادایمی: مطالعه ای کیفی

صفحه 59-75
محمد حسن پیمان فر؛ علیرضا الهی؛ سید محمد کاظم سجاد پور؛ مهرزاد حمیدی

6.

تجربه، نیاز و نگرش مربیان فوتبال نسبت به رایانه

صفحه 77-87
فهیمه حاجی غیاثیان؛ آرمین فعال؛ وحید ذوالاکتاف

7.

نقش هویت تیم ورزشی و سازمانی بر موفقیت برنامه های بازاریابی سببی ورزشی(مورد مطالعه: شرکت میزو)

صفحه 89-106
محمدرضا اسدپور؛ روح الله نیکخواه کیارمش؛ محمد خبیری

8.

بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در رفتار مصرف کنندگان ورزشی

صفحه 107-118
علیرضا ذاکریان؛ مجید جلالی فراهانی؛ همیلا تکلی

9.

بررسی رابطة بین عوامل درون سازمانی و رفتار سیاسی با تأکید بر نقش میانجی‌گری ادراک از سیاست سازمانی

صفحه 119-131
رباب مختاری؛ علی محمد صفانیا؛ حسین پورسلطانی زرندی

10.

طراحی مدل معادلات ساختاری ارتباط هوش سازمانی با عملکرد سازمانی در کارشناسان سازمان ورزش شهرداری تهران: نقش میانجی فرایند استقرار شش سیگما

صفحه 133-154
احمد محمودی؛ بهرام یوسفی؛ علی خزائی؛ ستاره اسکندری

11.

تحلیل اهمیت ـ عملکرد ویژگی‌های مسیرهای دوچرخه موثر بر تصمیم دوچرخه سواری با کاربرد مدل IPA

صفحه 155-173
احمدعلی آصفی؛ جواد عفیفه؛ حمید طغرایی

12.

تأثیر آموزش از طریق گیمیفیکیشن بر تفکر استراتژیک مدیران ورزشی کشور

صفحه 175-194
حبیب هنری؛ فرزاد غفوری؛ پگاه سرکوهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب