نظری, محسن, حاجی‌حیدری, نسترن, نصری, مصطفی. (1391). بررسی تأثیر ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی B2C در قصد خرید اینترنتی مشتریان با استفاده از تکنیک تحلیل متقارن. , 4(4), 127-146. doi: 10.22059/jibm.2013.54768
محسن نظری; نسترن حاجی‌حیدری; مصطفی نصری. "بررسی تأثیر ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی B2C در قصد خرید اینترنتی مشتریان با استفاده از تکنیک تحلیل متقارن". , 4, 4, 1391, 127-146. doi: 10.22059/jibm.2013.54768
نظری, محسن, حاجی‌حیدری, نسترن, نصری, مصطفی. (1391). 'بررسی تأثیر ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی B2C در قصد خرید اینترنتی مشتریان با استفاده از تکنیک تحلیل متقارن', , 4(4), pp. 127-146. doi: 10.22059/jibm.2013.54768
نظری, محسن, حاجی‌حیدری, نسترن, نصری, مصطفی. بررسی تأثیر ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی B2C در قصد خرید اینترنتی مشتریان با استفاده از تکنیک تحلیل متقارن. , 1391; 4(4): 127-146. doi: 10.22059/jibm.2013.54768


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب