حسنقلی‌پور, طهمورث, رهروی, الناز, عباچیان قاسمی, رضا. (1392). مطالعه نظری و تجربی عوامل پیش‌بینی‌کننده تبلیغات شفاهی مشتریان درمورد شرکت‌های هواپیمایی(موردمطالعه شرکت‌هواپیمایی ایران ایر). , 5(1), 41-60. doi: 10.22059/jibm.2013.35423
طهمورث حسنقلی‌پور; الناز رهروی; رضا عباچیان قاسمی. "مطالعه نظری و تجربی عوامل پیش‌بینی‌کننده تبلیغات شفاهی مشتریان درمورد شرکت‌های هواپیمایی(موردمطالعه شرکت‌هواپیمایی ایران ایر)". , 5, 1, 1392, 41-60. doi: 10.22059/jibm.2013.35423
حسنقلی‌پور, طهمورث, رهروی, الناز, عباچیان قاسمی, رضا. (1392). 'مطالعه نظری و تجربی عوامل پیش‌بینی‌کننده تبلیغات شفاهی مشتریان درمورد شرکت‌های هواپیمایی(موردمطالعه شرکت‌هواپیمایی ایران ایر)', , 5(1), pp. 41-60. doi: 10.22059/jibm.2013.35423
حسنقلی‌پور, طهمورث, رهروی, الناز, عباچیان قاسمی, رضا. مطالعه نظری و تجربی عوامل پیش‌بینی‌کننده تبلیغات شفاهی مشتریان درمورد شرکت‌های هواپیمایی(موردمطالعه شرکت‌هواپیمایی ایران ایر). , 1392; 5(1): 41-60. doi: 10.22059/jibm.2013.35423


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب