1.

Developing the Markowitz Portfolio Optimization Model Concerning Investor Non - financial Considerations and Supporting Domestic Products

دوره 13، شماره 1، 2021، صفحه 53-79
Afshin Fahimi؛ Hamid Shahbandarzadeh

2.

Investigating the Interactive Effect of Corporate Governance and Corporate Social Responsibility on the Firm Value in the Tehran Stock Exchange

دوره 12، شماره 3، آذر 2019، صفحه 425-450
Jamal Barzegari Khanaghah؛ Hojjat Allah Sadeghi؛ Maryam Ghadakforoushan

3.

اثر فرهنگ سازمانی در مسئولیت اجتماعی و تعهد سازمانی کارکنان ادارات ورزش و جوانان: نقش میانجی‌گر اخلاق حرفه‌ای

دوره 15، شماره 4، دی 1396، صفحه 925-946
مهدی سلیمی

4.

اخلاق و مسئولیت اجتماعی در مدیریت آموزشی

دوره 33، شماره 1، تیر 1382
سید محمد میر کمالی

5.

ارائه الگوی بازاریابی اجتماعی جهت کسب مزیت رقابتی پایدار در شرکت‌های دانش‌بنیان

دوره 16، شماره 4، 1403، صفحه 883-908
راحله جلال نیا

6.

ارائۀ مدلی به‌منظور تبیین مسئولیت اجتماعی در شرکت‌های نفت و گاز با استفاده از مدل‌سازی ساختاری تفسیری (ISM)

دوره 8، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 75-92
رضا سید جوادین؛ مهدی هاشمی؛ امید محمودیان

7.

ارتقای توسعۀ اقتصادی صنایع و شرکت‌ها: طراحی مدل بر اساس مسئولیت اجتماعی و حسابداری مدیریت راهبردی

دوره 16، شماره 3، 1403، صفحه 641-666
امیر محبی؛ فرزین رضایی؛ مهدی بشکوه؛ غلامرضا کردستانی

8.

ارزیابی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت مشتری و ارزش ادراک‌شدۀ اتومبیل لوکس ایران

دوره 2، شماره 1، اردیبهشت 1404، صفحه 281-297
محمدمهدی لطیفی؛ احسان سلطانی فر؛ حسین علی سلطانی؛ سروناز غلامی

9.

ارزیابی سودآوری، مسئولیت اجتماعی و ریسک مالی در صنعت سبدگردانی ایران

دوره 25، شماره 2، 1402، صفحه 321-342
هانیه حکمت؛ فرنوش کشاورز میرزامحمدی

10.

ارزیابی سیاستگذاری دولت‌های مختلف ایران به مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها؛ ترسیم الگوی مطلوب

دوره 15، شماره 2، اسفند 1403، صفحه 245-266
سینا شیخی

11.

ارزیابی نقش مسئولیت اجتماعی سازمان های دولتی و خصوصی در قبال کاهش همزمان آلودگی هوا و ترافیک با بهره گیری از روش هم پیمایی (مطالعه موردی: کلانشهر تهران)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 17 تیر 1403
الهه پهلوان؛ مهدی اسماعیلی بیدهندی

12.

الگوسازی رفتار شهروندی و وابستگی عاطفی مشتریان باشگاه‌های سوارکاری بر مبنایمسئولیت اجتماعی مدیران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 مهر 1403
حمیدرضا قزلسفلو؛ ناصر بای

13.

اهداف، تنگناها و دستاوردهای حمایت مالی بانک‌های دولتی و خصوصی از ورزش کشور

دوره 12، شماره 2، تیر 1399، صفحه 333-347
عارفه قنبری فیروزآبادی؛ سارا کشکر؛ غلامعلی کارگر

14.

بررسی اثر اعتبار باشگاه‌های ورزشی بر تغییر رفتار هواداران با رویکرد بازاریابی اجتماعی

دوره 6، شماره 4، اسفند 1393، صفحه 627-642
سید حمید خداداد حسینی؛ علیرضا مسیبی

15.

بررسی رابطۀ بین شهرت سازمانی ادراک‌شده توسط کارکنان و تمایل به ترک خدمت با میانجی‌گری رضایت شغلی

دوره 15، شماره 3، مهر 1396، صفحه 503-527
مانی آرمان؛ روح الله نیکخواه کیارمش

16.

بررسی وضعیت استراتژی‌های مسئولانه شرکت‌ها در صنعت غذایی ایران: مطالعه چند موردی

دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 85-110
وحید خاشعی؛ معصومه قاسمی شمس؛ محسن اکبری؛ مهدی ابراهیمی

17.

پیشنهاد چارچوب مفهومی ارزیابی عملکرد مسئولیت اجتماعی دانشگاه‌ها با تأکید بر ذی‌نفع‌محوری و پایداری

دوره 2، شماره 1، اردیبهشت 1404، صفحه 204-218
سیده آل‌محمد

18.

تأثیر ارزش اجتماعی درک‏ شده بر عملکرد فرا‏خودمحور در سازمان فنی و حرفه ‏ای استان گیلان

دوره 17، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 103-123
فضه قنبری قلعه‌رودخانی؛ میرهادی موذن جمشیدی؛ تورج حسن‌زاده ثمرین

19.

تأثیر ارزش ویژۀ برند صنعتی بر عملکرد برند از دیدگاه اعضای مرکز خرید (مورد مطالعه: شرکت‎های تولید‌کنندۀ لوازم خانگی)

دوره 6، شماره 3، مهر 1393، صفحه 475-496
زهره دهدشتی شاهرخ؛ امین کهیاری حقیقت

20.

تأثیر استراتژی کسب‏وکار بر رابطة بین مسئولیت اجتماعی شرکت و ارزش شرکت در جهت ارتقای سرمایة اجتماعی

دوره 9، شماره 2، تیر 1401، صفحه 155-186
محمد کاشانی پور؛ راضیه قربانی

21.

تأثیر نوآوری و نقش تعدیلی مسئولیت‌پذیری اجتماعی بر عملکرد مالی شرکت‎ها در صنایع مختلف

دوره 25، شماره 2، 1397، صفحه 289-310
محمد نمازی؛ فاطمه مقیمی

22.

تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر رابطه مسئولیت اجتماعی و عملکرد رقابتی باشگاه های ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 27 خرداد 1403
محمد حسن پیمان فر؛ الهه کهدوئی؛ سید امین دهقان

23.

تاثیر فناوری زنجیره بلوک بر حاکمیت شرکتی و مسئولیت اجتماعی در شرکت‌های دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات

دوره 14، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 61-80
محمدحسین رونقی

24.

تاثیر مسئولیت اجتماعی و نگرش زیست محیطی بر عملکرد بازاریابی سبز برنامه‌های ورزشی شهرداری تهران

دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 411-395
فریبا عسکریان؛ نجف آقایی؛ اباذر ضیائی

25.

تبیین جامعه شناختی مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی- انتفاعی براساس هنجارهای اخلاقی و دینی (مورد مطالعه: مدیران دانشگاه آزاد اسلامی و بانک پارسیان در شهر تهران)

دوره 9، شماره 2، آذر 1397، صفحه 41-61
یونس نوربخش؛ مصطفی اکبریان

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب