خداداد حسینی, سید حمید, مسیبی, علیرضا. (1393). بررسی اثر اعتبار باشگاه‌های ورزشی بر تغییر رفتار هواداران با رویکرد بازاریابی اجتماعی. , 6(4), 627-642. doi: 10.22059/jsm.2015.53115
سید حمید خداداد حسینی; علیرضا مسیبی. "بررسی اثر اعتبار باشگاه‌های ورزشی بر تغییر رفتار هواداران با رویکرد بازاریابی اجتماعی". , 6, 4, 1393, 627-642. doi: 10.22059/jsm.2015.53115
خداداد حسینی, سید حمید, مسیبی, علیرضا. (1393). 'بررسی اثر اعتبار باشگاه‌های ورزشی بر تغییر رفتار هواداران با رویکرد بازاریابی اجتماعی', , 6(4), pp. 627-642. doi: 10.22059/jsm.2015.53115
خداداد حسینی, سید حمید, مسیبی, علیرضا. بررسی اثر اعتبار باشگاه‌های ورزشی بر تغییر رفتار هواداران با رویکرد بازاریابی اجتماعی. , 1393; 6(4): 627-642. doi: 10.22059/jsm.2015.53115


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب