دهدشتی شاهرخ, زهره, کهیاری حقیقت, امین. (1393). تأثیر ارزش ویژۀ برند صنعتی بر عملکرد برند از دیدگاه اعضای مرکز خرید (مورد مطالعه: شرکت‎های تولید‌کنندۀ لوازم خانگی). , 6(3), 475-496. doi: 10.22059/jibm.2014.50743
زهره دهدشتی شاهرخ; امین کهیاری حقیقت. "تأثیر ارزش ویژۀ برند صنعتی بر عملکرد برند از دیدگاه اعضای مرکز خرید (مورد مطالعه: شرکت‎های تولید‌کنندۀ لوازم خانگی)". , 6, 3, 1393, 475-496. doi: 10.22059/jibm.2014.50743
دهدشتی شاهرخ, زهره, کهیاری حقیقت, امین. (1393). 'تأثیر ارزش ویژۀ برند صنعتی بر عملکرد برند از دیدگاه اعضای مرکز خرید (مورد مطالعه: شرکت‎های تولید‌کنندۀ لوازم خانگی)', , 6(3), pp. 475-496. doi: 10.22059/jibm.2014.50743
دهدشتی شاهرخ, زهره, کهیاری حقیقت, امین. تأثیر ارزش ویژۀ برند صنعتی بر عملکرد برند از دیدگاه اعضای مرکز خرید (مورد مطالعه: شرکت‎های تولید‌کنندۀ لوازم خانگی). , 1393; 6(3): 475-496. doi: 10.22059/jibm.2014.50743


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب