1.

Diversity management and human resources productivity: Mediating effects of perceived organizational attractiveness, organizational justice and social identity in Isfahan’s steel industry

دوره 9، شماره 2، تیر 2016، صفحه 407-432
Mohammad Shaker Ardakani؛ Mehdi Abzari؛ Ali Shaemi؛ Saied Fathi

2.

Investigating the Effects of Brand Identity on Customer Loyalty from Social Identity Perspective

دوره 6، شماره 2، مهر 2013، صفحه 153-178
Ali Shirazi؛ Hanzaleh Zeynvand Lorestani؛ Ahmadreza Karimi Mazidi

3.

اینترنت و هویت اجتماعی

دوره 3، شماره 1، فروردین 1387
علی شکوری؛ مریم رفعت جاه

4.

بررسی تأثیر هویت اجتماعی، جاذبه‌های ارتباطی و دسته‌بندی محصول بر وفاداری به برند

دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 633-654
نادر سیدامیری؛ محمد جلالی؛ ساره غمخوار؛ علی داوری

5.

بررسی جنبه‌های مختلف امنیت زیست محیطی با رویکرد مکتب انتقادی

دوره 34، شماره 46، شهریور 1387
عباس مصلّی نژاد

6.

بررسی هویت اجتماعی زنان در بخش پهلوانی شاهنامۀ فردوسی برمبنای دیدگاه جامعه‌شناختی گافمن

دوره 15، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 93-118
فهیمه ملکی مارشک؛ ابوالقاسم قوام؛ هما زنجانی زاده

7.

پایه‌های مدنی هویت ایرانی؛ بررسی هویت اجتماعی آفریقایی‌تباران در ایران

دوره 50، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 459-481
رضا باقری؛ الینا سادات چاوشی

8.

تأثیر جهانی شدن بر هویت اجتماعی زنان (مورد مطالعه: زنان شهر بندرعباس)

دوره 8، شماره 3، مهر 1398، صفحه 557-580
محسن دیانت؛ منصوره دسترنج

9.

تأثیر عوامل فردی و اجتماعی بر مشارکت مصرف‌کنندگان جوامع مجازی

دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 121-144
زهره دهدشتی شاهرخ؛ پدرام بهیار

10.

تبیین عوامل درون سازمانی و برون سازمانی مؤثر بر ساخت سازمانی هویت در سازمان‎های دولتی

دوره 3، شماره 7، آذر 1390، صفحه 149-166
ارین قلی پور؛ علی اصغر پورعزت؛ فرشته محمدی

11.

تحلیل نقش هویت اجتماعی کاربران در واکنش نسبت به برند با تأکید بر نقش شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران)

دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 440-465
مهدی شریفی؛ محمدرضا جلیلوند؛ فاطمه عابدی

12.

تقابل گفتمان هویت غالب و مغلوب زنان ایرانی و مغولی در تاریخ جهانگشا

دوره 8، شماره 4، دی 1395، صفحه 557-572
نسرین فقیه ملک مرزبان؛ فرشته میلادی

13.

تمایزپذیری و هویت اجتماعی مبتنی بر مصرف: مطالعة موردی جوانان شهر تهران

دوره 1، شماره 2، مهر 1385
علی شکوری

14.

دلایل و پیامدهای تبدیل روستا به شهر از نگاه روستاییان با تاکید بر ساختار اجتماعی و هویتی(مورد مطالعه: قلعه نو)

دوره 14، شماره 2، اسفند 1401، صفحه 353-370
زهره تاج زاده؛ حسین ایمانی جاجرمی؛ حسین میرزایی؛ سعید زنگنه شهرکی

15.

رابطه سرمایه فرهنگی با هویت اجتماعی جوانان مطالعه موردی شهر تهران

دوره 20، شماره 0، آذر 1381
محمود شارع پور؛ غلامرضا خوش فر

16.

رابطه هویت اجتماعی با سرمایه اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی(مورد مطالعه: دانشجویان تربیت‌بدنی)

دوره 15، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 671-681
حبیب گلستانی؛ رسول نوروزی سید حسینی؛ مرجان صفاری

17.

سیاست‌گذاری هویتی در آموزش رسمی دوره‌ی پهلوی دوم

دوره 21، شماره 2، آذر 1393، صفحه 189-217
ملیحه شیانی؛ علی کاظمی زرومی

18.

عوامل جامعه شناختی مؤثر در باز تعریف هویت اجتماعی زنان

دوره 2، شماره 1، فروردین 1383
باقر ساروخانی؛ مریم رفعت جاه

19.

گذری بر بحران هویت در کلمبیا با تکیه بر فیلم ماریا! تو سرشار از رحمتی

دوره 2، شماره 2، مهر 1391، صفحه 281-302
مریم حق روستا؛ الهه نوری غلامی زاده

20.

مدیریت هویت؛ شناسایی راه‌کارهای تقویت هویت اجتماعی زنان در نهادهای آموزشی

دوره 8، شماره 4، بهمن 1389
آرین قلی‌پور؛ ندا محمداسماعیلی؛ فتانه قلی‌پور

21.

مطالعه ی انسان شناختی مواجهه ی دختران با مفهوم باکرگی؛ مطالعه ی موردی دختران مجرد 18 تا 30 ساله

دوره 10، شماره 2، آبان 1399، صفحه 9-34
مرضیه مددی دارستانی؛ امیلیا نرسیسیانس

22.

همیاری هویت ایلی و هویت ملی: مورد مطالعه ایل قشقایی و ‏نهضت ملی ‌شدن نفت ‏

دوره 53، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 22-1
حمید احمدی؛ یوسف وزیری



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب