شریفی, مهدی, جلیلوند, محمدرضا, عابدی, فاطمه. (1402). تحلیل نقش هویت اجتماعی کاربران در واکنش نسبت به برند با تأکید بر نقش شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران). , 2(4), 440-465. doi: 10.22059/mmr.2024.370646.1073
مهدی شریفی; محمدرضا جلیلوند; فاطمه عابدی. "تحلیل نقش هویت اجتماعی کاربران در واکنش نسبت به برند با تأکید بر نقش شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران)". , 2, 4, 1402, 440-465. doi: 10.22059/mmr.2024.370646.1073
شریفی, مهدی, جلیلوند, محمدرضا, عابدی, فاطمه. (1402). 'تحلیل نقش هویت اجتماعی کاربران در واکنش نسبت به برند با تأکید بر نقش شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران)', , 2(4), pp. 440-465. doi: 10.22059/mmr.2024.370646.1073
شریفی, مهدی, جلیلوند, محمدرضا, عابدی, فاطمه. تحلیل نقش هویت اجتماعی کاربران در واکنش نسبت به برند با تأکید بر نقش شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران). , 1402; 2(4): 440-465. doi: 10.22059/mmr.2024.370646.1073


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب