1.

Effectiveness of Management of Environmental Education on Improving Knowledge for Environmental protection (Case Study: Teachers at Tehran’s Elementary School)

دوره 9، شماره 4، دی 2015، صفحه 1225-1232
F. Heidari؛ M. Heidari

2.

The Impact of Human Capital (Health and Education) on Labor Productivity; a Composite Model Approach- a Case Study of Iran

دوره 23، شماره 2، تیر 2019، صفحه 373-397
Alaeddin Ezoji؛ Abbas Asari Arani؛ Mohammad Reza Vaez Mahdavi؛ Esfandiar Jahangard

3.

آداب شاگردی و استادی در بازخوانی آیات مرتبط با موسی(ع) و خضر(ع)

دوره 48، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 65-87
محمدرضا شاهرودی؛ مرضیه نورانی نگار

4.

«ادبیّات کودک و نوجوان فارسی» مادّه‌ای برای آموزش زبان فارسی به فارسی‌آموزان غیرفارسی‌زبان بزرگسال: طرح مسئله، چرایی و چگونگی

دوره 8، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 115-134
مریم شریف نسب؛ محسن ذکاء اسدی

5.

ارائه الگوی آموزشی توسعه توانمندی‌های کارآفرینانه در دانش-آموزان با میانجی‌گری ویژگی‌های شخصیتی

دوره 11، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 101-120
کاظم عسکری فر؛ ابوالقاسم ابراهیمی؛ سید مسلم علوی

6.

بررسی تأثیر آموزش مسائل محیط زیستی بر بهبود سلامت روان کودکان

دوره 4، شماره 4، اسفند 1392، صفحه 137-150

7.

بررسی نگرش والدین به ادامة تحصیل دختران روستایی (مطالعة موردی: روستاهای شهرستان سنقروکلیایی)

دوره 6، شماره 3، مهر 1394، صفحه 593-612
امیرحسین علی بیگی؛ حسین حیدری

8.

پیش‌بینی عملکرد مهارتی در استعدادیابی فوتبال

دوره 9، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 59-77
علی شفیع زاده

9.

تأثیر آموزش رسمی بر دموکراسی در کشورهای منتخب اُپک و سازمان توسعه و همکاری‌های اقتصادی

دوره 2، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 127-145
وحید مهربانی؛ اسفندیار جهانگرد؛ الهه میثاقی فر؛ مهدی نوری

10.

تأثیر فرهنگ بومی بر تکوین فرهنگ و ادبیات مالایی در دورۀ اسلامی با تأکید بر مجمع‌الجزایر اندونزی

دوره 50، شماره 1، شهریور 1396، صفحه 9-30
فائزه رحمان؛ محمودرضا اسفندیار

11.

خودکارآمدی کامپیوتر: سنجش و جایگاه آن در مدل پذیرش فنآوری اطلاعات (مطالعه موردی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌های اصفهان و آزاد اسلامی شهرضا)

دوره 5، شماره 2، مهر 1389
محمدعلی زکی

12.

شناسایی الزامات آموزش چگونگی مواجهه با زلزله توسط شبکه‌های تلویزیونی صداوسیما

دوره 5، شماره 3، مهر 1397، صفحه 313-337
سیاوش صلواتیان؛ فاطمه سادات ملازاهدی؛ سعید قنبری

13.

طراحی الگوی خط‌مشی‌گذاری درآموزش و پرورش ایران با رویکرد قابلیت

دوره 4، شماره 3، آذر 1397، صفحه 159-176
رحمه اله قلی پور؛ علی اصغر فانی؛ فاطمه راغب؛ مجتبی امیری؛ محمود مهر محمدی

14.

ماهیت فهم در دیدگاه اشلایرماخر و ابعاد روان‌شناختی و تربیتی آن

دوره 7، شماره 1، اردیبهشت 1395، صفحه 137-154

15.

مدرسه: از تشکیل امور تربیتی تا جداسازی

دوره 20، شماره 2، اسفند 1392، صفحه 291-311
یوسف اباذری؛ محرم محمدی

16.

نقد گلستان سعدی از دیدگاه نظریه شناختی- اجتماعی بندورا.

دوره 23، شماره 2، بهمن 1397، صفحه 461-484
رقیه علائی؛ سارا علائی خرایم؛ حسنعلی ویسکرمی

17.

نقش تحلیل محتوا در فرآیند آموزش و طراحی کتاب‌های درسی

دوره 8، شماره 2، مهر 1392
سعید نیک نفس؛ خدیجه علی آبادی

18.

نقش زنان در شکل‌گیری آموزش و پرورش جدید دختران ایران

دوره 4، شماره 1، خرداد 1392، صفحه 87-106
ماندان کزازی؛ زینب اکبری؛ مینا رمضان جماعت



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب