1.

-

دوره 3، شماره 0، اردیبهشت 1381
Zarifkar؛ Oryan؛ Semnanian

2.

Evaluating the Impact of E-Learning Effectiveness Factors and Self-Regulated Learning on University of Tehran Students, with Personality Traits as Mediators

دوره 18، شماره 1، فروردین 2025، صفحه 71-90
Ezatollah Abbasian؛ Hamidreza Nematollahi

3.

Expaining model of affecting factors on e-learning effectiveness in post graduate courses

دوره 6، شماره 4، اردیبهشت 2015، صفحه 629-648
Mahdi Kheyrandish

4.

Learning through Play: Gamification of Learning, A Systematic Review of Studies on Gamified Learning

دوره 14، شماره 1، فروردین 2022، صفحه 113-126
Sridevi Nair؛ Jain Mathew

5.

Physical Fitness of Children with Learning Disabilities

دوره 1، شماره 2، دی 2009، صفحه 69-148
Saadi Sami

6.

The Dynamics of Innovation and Governance Of Economic Growth

دوره 10، شماره 12، فروردین 2005، صفحه 21-44
Saeid H. Kashani

7.

آداب شاگردی و استادی در بازخوانی آیات مرتبط با موسی(ع) و خضر(ع)

دوره 48، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 65-87
محمدرضا شاهرودی؛ مرضیه نورانی نگار

8.

آموزش تکنیک‌های عصبی-شناختی، چندرسانه‌ای، اجتماعی-فرهنگی و فراشناختی بر یادگیری و یادآوری واژگان زبان انگلیسی در یادگیرندگان زبان دوم

دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 1-23
مجتبی واحدیان؛ حسنعلی ویسکرمی؛ فضل اله میردریکوند

9.

اثر الگوی برتری جانبی چشم و دست بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال

دوره 8، شماره 3، مهر 1395، صفحه 413-434
طیبه طاهرپوری؛ پروانه شفیع نیا؛ مهدی ضرغامی

10.

اثر زمان‌بندی استفاده از خودگویی راهبردی بر عملکرد و یادگیری شوت بسکتبال در افراد نوآموز

دوره 16، شماره 4، دی 1403، صفحه 25-37
امیر دانا؛ منصور خلیل زاده کوچمشکی

11.

اثر سیاست پولی بر پایداری اقتصاد کلان در ایران در مدل های نوکینزی رفتاری و متعارف

دوره 59، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 21-51
مهسا باقرزاده؛ زهرا افشاری؛ حسین توکلیان

12.

ارائۀ مدل عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش به‌منظور افزایش خلاقیت و یادگیری سازمانی در وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران

دوره 7، شماره 2، خرداد 1394، صفحه 253-266
سعید حاتمی؛ رضا صابونچی؛ یزدان سبحانی

13.

ارتباط یادگیری تک‌حلقه‌ای با مدیریت دانش در ادارات کل ورزش و جوانان منطقه غرب کشور

دوره 9، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 241-229
غزال خوشنودی؛ سعید صادقی بروجردی؛ مظفر یکتایار

14.

اطلاعات نامتقارن بین گروهی در بازار بیمه درمان تکمیلی گروهی

دوره 55، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 215-232
محمد وصال؛ غلامرضا کشاورز؛ محمدرضا چاقمی

15.

ایدئولوژی زبانی در آموزش زبان: بررسی جایگاه زبان مادری در یادگیری و به‌کارگیری زبان انگلیسی در ایران

دوره 3، شماره 2، مهر 1392، صفحه 243-262
رضا غفار ثمر؛ شبنم مختارنیا؛ رامین اکبری؛ غلامرضا کیانی

16.

بررسی اثر ابعاد عوامل انگیزشی و انگیزش یادگیری برعملکرد یادگیری دانشجویان رشته کشاورزی دانشگاه زنجان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 25 خرداد 1400
سیده زهرا موسوی قیداری؛ احمد رضوانفر؛ سید محمود حسینی

17.

بررسی خود تنظیمی یادگیری دانش‌آموزان و والدین: مطالعه نقش جنسیت و عملکرد تحصیلی

دوره 34، شماره 1، تیر 1383
معصومه صمدی

18.

بررسی رابطه بین نگرش به یادگیری و عوامل انگیزاننده یادگیری دانشجویان در دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران

دوره 43، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 585-594

19.

بررسی عوامل فرهنگی مؤثر بر رفتارهای معطوف به حفظ محیط‌زیست مورد مطالعه: ساکنین مناطق 5 و 18 شهر تهران

دوره 7، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 1-26
عبدالرضا ادهمی

20.

پدیده دوزبانگی: عامل بازدارنده یا تقویت کننده؟

دوره 11، شماره 32، مرداد 1385
نسرین بحرینی

21.

تأثیر آموزش از طریق گیمیفیکیشن بر تفکر استراتژیک مدیران ورزشی کشور

دوره 11، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 175-194
حبیب هنری؛ فرزاد غفوری؛ پگاه سرکوهی

22.

تأثیر استرس محدودیت حرکتی بر یادگیری و حافظۀ فضایی و نقش پیش-گیرندۀ فعالیت بدنی بر آن در موش های صحرایی نر

دوره 6، شماره 3، مهر 1393، صفحه 327-345
نفیسه افشاری؛ شهزاد طهماسبی بروجنی؛ ناصر نقدی؛ رسول حمایت طلب

23.

تأثیر اطلاعات افزوده پیشخوراندی به مشاهده الگو بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد پنالتی مینی بسکتبال در کودکان

دوره 10، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 195-212
محمد حسین زمانی؛ ایوب هاشمی؛ رسول عابدان زاده

24.

تأثیر بازخورد آگاهی از نتیجه با تواتر‌های مختلف بر میزان یادگیری یک مهارت هدف‌گیری در کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم

دوره 6، شماره 1، اردیبهشت 1393، صفحه 109-123
محمد حسین زمانی؛ مهدی ضرغامی؛ صدیقه حیدری نژاد

25.

تأثیر بازخورد هنجاری بر یادگیری مهارت هدف‌گیری پرتابی کودکان 9 تا 11ساله

دوره 7، شماره 2، مرداد 1394، صفحه 203-216
حمیده جهانبخش؛ پروانه شفیع نیا؛ سیده ناهید شتاب بوشهری

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب