1.

ارائه چارچوب مدیریت تجربه مشتری در صنعت هتلداری: مرور نظام‌مند مبانی نظری

دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 523-547
سمانه رحیمیان؛ مهدی شامی زنجانی؛ امیر مانیان؛ محمد رحیم اسفیدانی

2.

الگوی رفتار مصرف کننده و استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی: لوازم خانگی ایران

دوره 1، شماره 2، 1388
غلامحسین نیکوکار؛ علی دیواندری؛ عبدالحمید ابراهیمی؛ محمدرحیم اسفیدانی

3.

بخش‌بندی بازار بانکداری خرد بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان: مطالعه‌ای در بانک ملت

دوره 6، شماره 2، تیر 1393، صفحه 227-250
محمد رحیم اسفیدانی؛ سید محمد محمودی؛ مسعود کیماسی؛ حمزه محمدی؛ محمدرضا پارسافرد

4.

بررسی تاثیر تنوع‌طلبی و تازگی‌طلبی گردشگران بر نیت های بازدیدشان (مورد مطالعه: گردشگران شهر تهران)

دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 43-65
حسین بلوچی؛ محمدرحیم اسفیدانی؛ علی عمویی اوجاکی

5.

بررسی سبک‎های تصمیم‎گیری مشتریان در خرید محصولات لوازم خانگی (مورد مطالعه: مشتریان شهر تهران)

دوره 5، شماره 2، تیر 1392، صفحه 149-168
شهریار محسنین؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ محسن کرمی؛ احمد خواجه دهاقانی

6.

برندسازی در صنایع خلاق (مورد مطالعه: صنعت مد لباس ایران)

دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 37-64
سجاد خانی؛ هاشم آقازاده؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ میر احمد امیرشاهی

7.

تأثیر عدم قطعیت تخفیف بر تصمیم به خرید

دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 791-813
کیان نوروزی؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ توماس زوئگا رمزوی؛ محسن نظری؛ عبدالحسین وهابی

8.

شناسایی و بررسی انواع روابط مصرف‌کنندگان با اجتماعات برند در اینستاگرام

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 529-546
سعید عربلوی مقدم؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ هاشم آقازاده؛ طیبه زندی پور

9.

طراحی نقشه سفر برنامه‌ریزی‌شده مشتریان خدمات مبتنی بر موبایل (نمونه‌پژوهی: بانک ملت)

دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 116-142
غلامرضا جندقی؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ شهریار محسنین؛ حمیدرضا یزدانی؛ مسعود کیماسی

10.

مدل‌سازی ساختاری تفسیری هویت برند سازمانی در بازار B2B صنعت IT با نگاهی به عملکرد بازاریابی

دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 259-280
محمد رحیم اسفیدانی؛ سارا رمضانی؛ محمد علی شاه حسینی

11.

مدل مفهومی قدرت گفتمان‎پذیری برند در صنعت خودرو با رویکرد ساختاری ـ تفسیری

دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 299-318
امیر خانلری؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ علی مشایخ نیا

12.

نوع‌شناسی رفتار صادراتی بنگاه‌های صادرکننده در صنعت برق ایران

دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 1-30
محمد رحیم اسفیدانی؛ طهمورث حسنقلی‌پور یاسوری؛ محمد صالح ترکستانی؛ امیررضا روحانی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب