اسفیدانی, محمدرحیم, خموئی, فرشید. (1404). طراحی الگوی همراستایی برندسازی شخصی کارمند و برند شرکت در صنعت فین‌ تک با رویکرد مدیریت تجربه مشتری بین‌‌بنگاهی. , (), -. doi: 10.22059/jibm.2025.392269.4945
محمدرحیم اسفیدانی; فرشید خموئی. "طراحی الگوی همراستایی برندسازی شخصی کارمند و برند شرکت در صنعت فین‌ تک با رویکرد مدیریت تجربه مشتری بین‌‌بنگاهی". , , , 1404, -. doi: 10.22059/jibm.2025.392269.4945
اسفیدانی, محمدرحیم, خموئی, فرشید. (1404). 'طراحی الگوی همراستایی برندسازی شخصی کارمند و برند شرکت در صنعت فین‌ تک با رویکرد مدیریت تجربه مشتری بین‌‌بنگاهی', , (), pp. -. doi: 10.22059/jibm.2025.392269.4945
اسفیدانی, محمدرحیم, خموئی, فرشید. طراحی الگوی همراستایی برندسازی شخصی کارمند و برند شرکت در صنعت فین‌ تک با رویکرد مدیریت تجربه مشتری بین‌‌بنگاهی. , 1404; (): -. doi: 10.22059/jibm.2025.392269.4945





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب