خانلری, امیر, اسفیدانی, محمد رحیم, مشایخ نیا, علی. (1398). مدل مفهومی قدرت گفتمان‎پذیری برند در صنعت خودرو با رویکرد ساختاری ـ تفسیری. , 11(2), 299-318. doi: 10.22059/jibm.2018.262521.3156
امیر خانلری; محمد رحیم اسفیدانی; علی مشایخ نیا. "مدل مفهومی قدرت گفتمان‎پذیری برند در صنعت خودرو با رویکرد ساختاری ـ تفسیری". , 11, 2, 1398, 299-318. doi: 10.22059/jibm.2018.262521.3156
خانلری, امیر, اسفیدانی, محمد رحیم, مشایخ نیا, علی. (1398). 'مدل مفهومی قدرت گفتمان‎پذیری برند در صنعت خودرو با رویکرد ساختاری ـ تفسیری', , 11(2), pp. 299-318. doi: 10.22059/jibm.2018.262521.3156
خانلری, امیر, اسفیدانی, محمد رحیم, مشایخ نیا, علی. مدل مفهومی قدرت گفتمان‎پذیری برند در صنعت خودرو با رویکرد ساختاری ـ تفسیری. , 1398; 11(2): 299-318. doi: 10.22059/jibm.2018.262521.3156


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب