رحیمیان, سمانه, شامی زنجانی, مهدی, مانیان, امیر, اسفیدانی, محمد رحیم. (1399). ارائه چارچوب مدیریت تجربه مشتری در صنعت هتلداری: مرور نظام‌مند مبانی نظری. , 12(3), 523-547. doi: 10.22059/jibm.2020.292231.3718
سمانه رحیمیان; مهدی شامی زنجانی; امیر مانیان; محمد رحیم اسفیدانی. "ارائه چارچوب مدیریت تجربه مشتری در صنعت هتلداری: مرور نظام‌مند مبانی نظری". , 12, 3, 1399, 523-547. doi: 10.22059/jibm.2020.292231.3718
رحیمیان, سمانه, شامی زنجانی, مهدی, مانیان, امیر, اسفیدانی, محمد رحیم. (1399). 'ارائه چارچوب مدیریت تجربه مشتری در صنعت هتلداری: مرور نظام‌مند مبانی نظری', , 12(3), pp. 523-547. doi: 10.22059/jibm.2020.292231.3718
رحیمیان, سمانه, شامی زنجانی, مهدی, مانیان, امیر, اسفیدانی, محمد رحیم. ارائه چارچوب مدیریت تجربه مشتری در صنعت هتلداری: مرور نظام‌مند مبانی نظری. , 1399; 12(3): 523-547. doi: 10.22059/jibm.2020.292231.3718


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.