اسفیدانی, محمد رحیم, رمضانی, سارا, شاه حسینی, محمد علی. (1395). مدل‌سازی ساختاری تفسیری هویت برند سازمانی در بازار B2B صنعت IT با نگاهی به عملکرد بازاریابی. , 8(2), 259-280. doi: 10.22059/jibm.2016.58691
محمد رحیم اسفیدانی; سارا رمضانی; محمد علی شاه حسینی. "مدل‌سازی ساختاری تفسیری هویت برند سازمانی در بازار B2B صنعت IT با نگاهی به عملکرد بازاریابی". , 8, 2, 1395, 259-280. doi: 10.22059/jibm.2016.58691
اسفیدانی, محمد رحیم, رمضانی, سارا, شاه حسینی, محمد علی. (1395). 'مدل‌سازی ساختاری تفسیری هویت برند سازمانی در بازار B2B صنعت IT با نگاهی به عملکرد بازاریابی', , 8(2), pp. 259-280. doi: 10.22059/jibm.2016.58691
اسفیدانی, محمد رحیم, رمضانی, سارا, شاه حسینی, محمد علی. مدل‌سازی ساختاری تفسیری هویت برند سازمانی در بازار B2B صنعت IT با نگاهی به عملکرد بازاریابی. , 1395; 8(2): 259-280. doi: 10.22059/jibm.2016.58691


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب