1.

ارائه مدل شکل‌گیری تجربه مشتریان بانکداری خرد از طریق عوامل تحت مدیریت سازمان با رویکرد مدل‎سازی ساختاری تفسیری

دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 565-584
هاجر حکیمی؛ علی دیواندری؛ مسعود کیماسی؛ مهدی حقیقی کفاش

2.

ارزیابی اثربخشی تبلیغات چاپی مشترک بانک ملت و بیمه ما با استفاده از روش بازاریابی عصب‌پایه

دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 679-701
غلامرضا جندقی؛ مسعود کیماسی؛ علی عمویی اوجاکی؛ میثم شفیعی رودپشتی

3.

بخش‌بندی بازار بانکداری خرد بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان: مطالعه‌ای در بانک ملت

دوره 6، شماره 2، تیر 1393، صفحه 227-250
محمد رحیم اسفیدانی؛ سید محمد محمودی؛ مسعود کیماسی؛ حمزه محمدی؛ محمدرضا پارسافرد

4.

توسعه چارچوبی جامع برای ارزیابی عملکرد بازاریابی با استفاده از رویکرد فراترکیب: مطالعه‌‏ای در صنعت بانکداری ایران

دوره 6، شماره 2، تیر 1393، صفحه 271-290
نسترن حاجی حیدری؛ مسعود کیماسی؛ علی عمویی

5.

شناسایی عوامل موثر بر همکاری بانکها و فینتکها با استفاده از مرور نظاممند ادبیات علمی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 15 فروردین 1401
مریم حقیقی خواه؛ محمدعلی شاه حسینی؛ مسعود کیماسی؛ مهدی شامی زنجانی

6.

طراحی نقشه سفر برنامه‌ریزی‌شده مشتریان خدمات مبتنی بر موبایل (نمونه‌پژوهی: بانک ملت)

دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 116-142
غلامرضا جندقی؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ شهریار محسنین؛ حمیدرضا یزدانی؛ مسعود کیماسی

7.

مدل‌سازی کسب مزیت رقابتی در بانکداری الکترونیکی با رویکرد مفهوم‎سازی بنیادی

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 45-62
محسن نظری؛ مسعود کیماسی؛ احمد قدس الهی

8.

مدل‌سازی وضعیت حکمرانی خوب الکترونیک در فضای کسب‌و‌کار مجازی در صنعت بیمه

دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 864-885
پدرام آبدارزاده؛ طاهر روشندل اربطانی؛ مسعود کیماسی؛ سیدوحید عقیلی

9.

هوش سازمانی بررسی مقایسه‌ای بانک‌های دولتی و خصوصی

دوره 3، شماره 3، مهر 1390، صفحه 131-146
مسعود کیماسی؛ هستی چیت سازان؛ اسلام فخار


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.