دیواندری, علی, کیماسی, مسعود, متقی, صنم. (1402). شناسایی و طبقه‌بندی ویژگی‌های متون تبلیغاتی با محوریت رفتار درگیری مصرف‌کننده: رویکرد فراترکیب. , 15(3), 481-505. doi: 10.22059/jibm.2023.348146.4441
علی دیواندری; مسعود کیماسی; صنم متقی. "شناسایی و طبقه‌بندی ویژگی‌های متون تبلیغاتی با محوریت رفتار درگیری مصرف‌کننده: رویکرد فراترکیب". , 15, 3, 1402, 481-505. doi: 10.22059/jibm.2023.348146.4441
دیواندری, علی, کیماسی, مسعود, متقی, صنم. (1402). 'شناسایی و طبقه‌بندی ویژگی‌های متون تبلیغاتی با محوریت رفتار درگیری مصرف‌کننده: رویکرد فراترکیب', , 15(3), pp. 481-505. doi: 10.22059/jibm.2023.348146.4441
دیواندری, علی, کیماسی, مسعود, متقی, صنم. شناسایی و طبقه‌بندی ویژگی‌های متون تبلیغاتی با محوریت رفتار درگیری مصرف‌کننده: رویکرد فراترکیب. , 1402; 15(3): 481-505. doi: 10.22059/jibm.2023.348146.4441


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب