1.

Enhancing neuromuscular training effect on balance and gait in autistic children by transcranial direct current stimulation

دوره 15، شماره 2، مهر 2023، صفحه 181-191
Mona Oftadegan؛ Yousef Moghadas Tabrizi؛ Hooman Minoonejad

2.

The effect of training program on Autism Spectrum Quotient scores

دوره 15، شماره 2، مهر 2023، صفحه 255-266
Hossein Nazary Sharif؛ Sarvin Salar؛ Justin Anthony Haegele

3.

اثربخشی برنامة فرزندپروری مثبت بر ارتباط مادران با کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم

دوره 12، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 43-58
سعید حسن زاده؛ علی مساح

4.

اثربخشی برنامه توانبخشی گروهی فلورتایم بر اساس هیجان ابرازشده مادران بر کارکردهای هیجانی

دوره 7، شماره 4، بهمن 1395، صفحه 221-242
کبری اباذری قره بلاغ؛ مختار ملکپور؛ امیر قمرانی؛ احمد عابدی؛ سالار فرامرزی

5.

اثربخشی برنامۀ تحلیل رفتار کاربردی بر مهارت‌های اجتماعی و هیجانی کودکان درخودمانده

دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 115-128
مریم شکوهی راد؛ سوسن رحیم زاده

6.

اثربخشی بسته ترمیمی قابلیتهای حرکتی بر بهبود مهارتهای حرکتی کودکان مبتلا به اتیسم

دوره 1، شماره 1، اسفند 1396، صفحه 1-11
سمیه نظری؛ سعید حسن زاده

7.

اثربخشی روش درمانی پاسخ محور بر کاهش نشانگان اتیسم کودک و تنیدگی والدینی آنها

دوره 5، شماره 3، مهر 1393، صفحه 111-125

8.

اثربخشی قصه درمانی بر بهبود مهارت‌های ارتباطی و تعاملات اجتماعی کودکان مبتلا به اوتیسم

دوره 7، شماره 2، تیر 1395، صفحه 81-104

9.

ادراک ویژۀ عمل در شرایط متفاوت کانون توجه در کودکان اوتیسمی

دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 55-68
استیره حسنی؛ علی حیرانی؛ ایوب صباغی

10.

بررسی ارتباط آلودگی توکسوپلاسما گوندیی با اختلال اوتیسم در کودکان

دوره 75، شماره 4، دی 1399، صفحه 413-417
بشری عزیزی؛ نجمه حمید؛ حسین حمیدی نجات

11.

تأثیر تمرینHIIT بر پیامدهای سلامت روان (بیومارکرها، انتقال دهنده های عصبی و پرسشنامه های خود گزارش شده) و زمان واکنش کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم

دوره 1403، اردیبهشت، اردیبهشت 1403
شهزاد طهماسبی بروجنی؛ سیما دست آموز؛ محمدحسین دارستانی فراهانی؛ مینا حسنی؛ ساناز دست آموز؛ ناهید سراحیان؛ سیداحمد حسینی؛ معصومه کردنائیج

12.

تأثیر تمرینات توپ سوئیسی بر بهبود کارکرد حسی- حرکتی سه پسر اوتیستیک، پژوهش موردی

دوره 9، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 15-37
زهرا ملاکریمی؛ احمدرضا موحدی؛ سید محمد مرندی؛ فاطمه بهرامی

13.

تأثیر تمرین دو تکنیک کاراته بر کاهش رفتارهای قالبی سه پسر در خود فرورفتة نهایی، پژوهش مورد منفرد

دوره 4، شماره 2، آبان 1391، صفحه 97-122
فاطمه بهرامی؛ احمدرضا موحدی؛ سیدمحمد مرندی؛ احمد عابدی

14.

تأثیر یک دوره بازی‌های ویدئویی فعال بر یادگیری مهارت پرتاب دارت در کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم

دوره 11، شماره 2، شهریور 1398، صفحه 183-197
نیلوفر جعفری گندمانی؛ رسول عابدان زاده؛ اسماعیل صائمی

15.

تاثیر تمرینات یکپارچگی حسی–حرکتی با کمک والد مورد علاقه بر تعادل کودکان اوتیسم

دوره 11، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 413-428
راضیه شاکرمی؛ احمد نیک روان؛ فاطمه رضایی

16.

تاثیر کانونی کردن بینایی بر یادگیری یک مهارت حرکتی پرتابی در کودکان اتیسم آموزش پذیر

دوره 9، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 563-576
سمیرا جوانبخش؛ ژاله باقرلی؛ مرتضی طاهری

17.

تجربه استیگما و هویت مخدوش‌ مادران دارای فرزند اتیسم

دوره 8، شماره 1، شهریور 1396، صفحه 103-117
شیرین احمدنیا؛ شمیم شرافت؛ کیانا تقی‌خان؛ سینا توکلی

18.

طراحی برنامۀ آموزش کارکردهای اجرایی و بررسی میزان اثربخشی آن بر ارتقای همدلی در کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بالا

دوره 12، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 227-245
فرهاد غدیری؛ اسماعیل سلیمانی

19.

طراحی بسته سیاستی حمایت از تنوع عصبی در محیط کار؛ مطالعه‌ای درباره افراد اوتیسم در ایران

دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 69-78
فاطمه حاج کریمی؛ رضا طهماسبی؛ سیدمهدی الوانی؛ ابوالفضل گائینی

20.

قابلیت تبیین زبان در نظریه ذهن کودکان با اختلال طیف اتیسم

دوره 8، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 69-77
کیانا تقی خان؛ سعید حسن زاده؛ سهیلا خداوردیان



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب