تعداد نشریات | 158 |
تعداد شمارهها | 6,244 |
تعداد مقالات | 67,922 |
تعداد مشاهده مقاله | 115,669,062 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 90,433,871 |
1. | Enhancing neuromuscular training effect on balance and gait in autistic children by transcranial direct current stimulation | |||
دوره 15، شماره 2، مهر 2023، صفحه 181-191 | ||||
Mona Oftadegan؛ Yousef Moghadas Tabrizi؛ Hooman Minoonejad | ||||
2. | The effect of training program on Autism Spectrum Quotient scores | |||
دوره 15، شماره 2، مهر 2023، صفحه 255-266 | ||||
Hossein Nazary Sharif؛ Sarvin Salar؛ Justin Anthony Haegele | ||||
3. | اثربخشی برنامة فرزندپروری مثبت بر ارتباط مادران با کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم | |||
دوره 12، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 43-58 | ||||
سعید حسن زاده؛ علی مساح | ||||
4. | اثربخشی برنامه توانبخشی گروهی فلورتایم بر اساس هیجان ابرازشده مادران بر کارکردهای هیجانی | |||
دوره 7، شماره 4، بهمن 1395، صفحه 221-242 | ||||
کبری اباذری قره بلاغ؛ مختار ملکپور؛ امیر قمرانی؛ احمد عابدی؛ سالار فرامرزی | ||||
5. | اثربخشی برنامۀ تحلیل رفتار کاربردی بر مهارتهای اجتماعی و هیجانی کودکان درخودمانده | |||
دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 115-128 | ||||
مریم شکوهی راد؛ سوسن رحیم زاده | ||||
6. | اثربخشی بسته ترمیمی قابلیتهای حرکتی بر بهبود مهارتهای حرکتی کودکان مبتلا به اتیسم | |||
دوره 1، شماره 1، اسفند 1396، صفحه 1-11 | ||||
سمیه نظری؛ سعید حسن زاده | ||||
7. | اثربخشی روش درمانی پاسخ محور بر کاهش نشانگان اتیسم کودک و تنیدگی والدینی آنها | |||
دوره 5، شماره 3، مهر 1393، صفحه 111-125 | ||||
8. | اثربخشی قصه درمانی بر بهبود مهارتهای ارتباطی و تعاملات اجتماعی کودکان مبتلا به اوتیسم | |||
دوره 7، شماره 2، تیر 1395، صفحه 81-104 | ||||
9. | ادراک ویژۀ عمل در شرایط متفاوت کانون توجه در کودکان اوتیسمی | |||
دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 55-68 | ||||
استیره حسنی؛ علی حیرانی؛ ایوب صباغی | ||||
10. | بررسی ارتباط آلودگی توکسوپلاسما گوندیی با اختلال اوتیسم در کودکان | |||
دوره 75، شماره 4، دی 1399، صفحه 413-417 | ||||
بشری عزیزی؛ نجمه حمید؛ حسین حمیدی نجات | ||||
11. | تأثیر تمرینHIIT بر پیامدهای سلامت روان (بیومارکرها، انتقال دهنده های عصبی و پرسشنامه های خود گزارش شده) و زمان واکنش کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم | |||
دوره 1403، اردیبهشت، اردیبهشت 1403 | ||||
شهزاد طهماسبی بروجنی؛ سیما دست آموز؛ محمدحسین دارستانی فراهانی؛ مینا حسنی؛ ساناز دست آموز؛ ناهید سراحیان؛ سیداحمد حسینی؛ معصومه کردنائیج | ||||
12. | تأثیر تمرینات توپ سوئیسی بر بهبود کارکرد حسی- حرکتی سه پسر اوتیستیک، پژوهش موردی | |||
دوره 9، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 15-37 | ||||
زهرا ملاکریمی؛ احمدرضا موحدی؛ سید محمد مرندی؛ فاطمه بهرامی | ||||
13. | تأثیر تمرین دو تکنیک کاراته بر کاهش رفتارهای قالبی سه پسر در خود فرورفتة نهایی، پژوهش مورد منفرد | |||
دوره 4، شماره 2، آبان 1391، صفحه 97-122 | ||||
فاطمه بهرامی؛ احمدرضا موحدی؛ سیدمحمد مرندی؛ احمد عابدی | ||||
14. | تأثیر یک دوره بازیهای ویدئویی فعال بر یادگیری مهارت پرتاب دارت در کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم | |||
دوره 11، شماره 2، شهریور 1398، صفحه 183-197 | ||||
نیلوفر جعفری گندمانی؛ رسول عابدان زاده؛ اسماعیل صائمی | ||||
15. | تاثیر تمرینات یکپارچگی حسی–حرکتی با کمک والد مورد علاقه بر تعادل کودکان اوتیسم | |||
دوره 11، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 413-428 | ||||
راضیه شاکرمی؛ احمد نیک روان؛ فاطمه رضایی | ||||
16. | تاثیر کانونی کردن بینایی بر یادگیری یک مهارت حرکتی پرتابی در کودکان اتیسم آموزش پذیر | |||
دوره 9، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 563-576 | ||||
سمیرا جوانبخش؛ ژاله باقرلی؛ مرتضی طاهری | ||||
17. | تجربه استیگما و هویت مخدوش مادران دارای فرزند اتیسم | |||
دوره 8، شماره 1، شهریور 1396، صفحه 103-117 | ||||
شیرین احمدنیا؛ شمیم شرافت؛ کیانا تقیخان؛ سینا توکلی | ||||
18. | طراحی برنامۀ آموزش کارکردهای اجرایی و بررسی میزان اثربخشی آن بر ارتقای همدلی در کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بالا | |||
دوره 12، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 227-245 | ||||
فرهاد غدیری؛ اسماعیل سلیمانی | ||||
19. | طراحی بسته سیاستی حمایت از تنوع عصبی در محیط کار؛ مطالعهای درباره افراد اوتیسم در ایران | |||
دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 69-78 | ||||
فاطمه حاج کریمی؛ رضا طهماسبی؛ سیدمهدی الوانی؛ ابوالفضل گائینی | ||||
20. | قابلیت تبیین زبان در نظریه ذهن کودکان با اختلال طیف اتیسم | |||
دوره 8، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 69-77 | ||||
کیانا تقی خان؛ سعید حسن زاده؛ سهیلا خداوردیان | ||||
|