غدیری, فرهاد, سلیمانی, اسماعیل. (1400). طراحی برنامۀ آموزش کارکردهای اجرایی و بررسی میزان اثربخشی آن بر ارتقای همدلی در کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بالا. , 12(1), 227-245. doi: 10.22059/japr.2021.309192.643624
فرهاد غدیری; اسماعیل سلیمانی. "طراحی برنامۀ آموزش کارکردهای اجرایی و بررسی میزان اثربخشی آن بر ارتقای همدلی در کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بالا". , 12, 1, 1400, 227-245. doi: 10.22059/japr.2021.309192.643624
غدیری, فرهاد, سلیمانی, اسماعیل. (1400). 'طراحی برنامۀ آموزش کارکردهای اجرایی و بررسی میزان اثربخشی آن بر ارتقای همدلی در کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بالا', , 12(1), pp. 227-245. doi: 10.22059/japr.2021.309192.643624
غدیری, فرهاد, سلیمانی, اسماعیل. طراحی برنامۀ آموزش کارکردهای اجرایی و بررسی میزان اثربخشی آن بر ارتقای همدلی در کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بالا. , 1400; 12(1): 227-245. doi: 10.22059/japr.2021.309192.643624


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب