1.

Developing a Model for End User Information Systems Satisfaction with Justice Based Approach

دوره 2، شماره 5، فروردین 2011
Sha'ban Elahi؛ Leila Namdarian

2.

Does Implementation of Customer Relationship Management (CRM) Enhance the Customer Loyalty? An Empirical Research in Banking Sector

دوره 14، شماره 2، تیر 2021، صفحه 401-417
Selvalakshmi Gopalsamy؛ Suganthi Gokulapadmanaban

3.

The Effect of VAT e-Service Quality on Taxpayers’ Satisfaction in Iran

دوره 9، شماره 1، 2017، صفحه 83-102
Maryam Alipour؛ Payam Hanafizadeh

4.

ارزشیابی نظام پیشنهاد ها در بخش دولتی ایران

دوره 51، شماره 0، دی 1379
دکتر فرج اله رهنورد

5.

بررسی تأثیر ابعاد کیفیت ارتباطات بر وفاداری رفتاری و نگرشی مشتریان شرکت بیمة ایران

دوره 14، شماره 4، دی 1395، صفحه 1101-1024
سهیل نجات؛ سعید صحت؛ فرشید خمویی

6.

بررسی رابطه بین عوامل مزیت رقابتی پایدار با رضایت و وفاداری گردشگران (موردمطالعه: گردشگری روستایی استان گلستان)

دوره 10، شماره 3، آذر 1398، صفحه 470-487
سعید بقایی؛ هادی دادخواه

7.

بررسی عوامل تأثیرگذار بر رضایت کشاورزان از شرکت¬های خدمات مشاوره¬ای، فنی و مهندسی کشاورزی در شهرستان زنجان

دوره 44، شماره 2، شهریور 1392، صفحه 221-234
روح اله رضایی؛ احسان قلی فر؛ حسام الدین غلامی؛ حسام‌الدین غلامی

8.

بررسی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران خارجی و نتایج آن و سنجش رضایت آنان از خدمات گردشگری در شهر اصفهان

دوره 6، شماره 4، دی 1393، صفحه 731-753
منیژه حقیقی نسب؛ حمیدرضا یزدانی؛ انسیه کریمی

9.

بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری به برند و ارتباط آن با توصیة شفاهی به دیگران (مطالعة موردی گردشگران ورودی شهر اصفهان)

دوره 2، شماره 2، تیر 1394، صفحه 153-165
مهدیه قاسمی؛ محمد نجارزاده

10.

بررسی عوامل مؤثر در گردشگری بر اساس انتظارات و ادراکات گردشگران و مدل تحلیل شکاف (مطالعه‌ی موردی: منطقه گردشگری سرعین اردبیل)‏

دوره 3، شماره 2، شهریور 1390، صفحه 1-22
حبیب ابراهیم پور؛ طاهر روشندل اربطانی

11.

تأثیر بازاریابی تجربی، تصویر مقصد و تصویر شرکت بر رضایتمندی مشتریان هتل‌ها (مطالعۀ موردی: هتل‌های چهار و پنج ستارۀ پارسیان تهران)

دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 183-204
حسین عابدی؛ محمد حسن قلیچ خانی

12.

تاثیر کیفیت ادراک شده از مقاصد گردشگری ورزشی بر رضایت و تمایل به بازدید مجدد

دوره 10، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 17-32
اکبر جابری؛ جواد خزائی پول؛ حسن اسدی

13.

تاثیر نوستالژی و بازاریابی تجربی بر رضایت مشتریان از طریق تبیین ارزش های تجربی: مطالعه ای از مکان های گردشگری شهر اصفهان

دوره 6، شماره 2، مرداد 1398، صفحه 15-32
سپیده اشفاق؛ سید حمید خداداد حسینی؛ فرشته منصوری موید

14.

تأملی بر پیامدهای سطح خرد سرمایة اجتماعی در ایران

دوره 4، شماره 2، مرداد 1394، صفحه 249-275
میرطاهر موسوی؛ ملیحه شیانی

15.

تحولات فقهی و تأثیر آن بر مفهوم قصد و رضایت

دوره 49، شماره 2، اسفند 1395، صفحه 311-328
عباس کاظمی نجف آبادی

16.

حس رضایت از فضای باز مسکونی نمونه مورد مطالعه: مجتمع‎های مسکونی شهر تهران

دوره 3، شماره 45، فروردین 1390، صفحه 15-24
مصطفی بهزادفر؛ سیده ندا قاضی زاده

17.

«خود کامگی اکثریت» و حقوق اقلیت ها در دمکراسی لیبرال

دوره 39، شماره 2، تیر 1388
سیدعلی محمودی

18.

درنگی در بایستگی اخذ برائت از بیمار

دوره 17، شماره 2، تیر 1400، صفحه 629-655
اردوان ارژنگ؛ سید مهدی جوکار

19.

رابطه ادراک از نقش های جنسیتی و رضایت از جنس

دوره 2، شماره 2، تیر 1383
راضیه ظهره وند

20.

رضایت زوج در انجام اعمال پزشکی یا جراحی زوجه

دوره 8، شماره 18، تیر 1390، صفحه 25-52
حبیب اله رحیمی؛ محمد صادقی؛ رضا عمانی سامانی

21.

رضایتِ مجرم به عنوان پیش شرطی در تعیین کیفر: مبانی و جلوه ها در نظام کیفری ایران

دوره 49، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 469-490
مجید قورچی بیگی

22.

عوامل مؤثر بر رضایت‌مندی کشاورزان استان کردستان از سیستم‌های آبیاری بارانی

42-2، شماره 4، مهر 1391، صفحه 615-625
سعید فعلی؛ سروه احمدی؛ سید جمال فرج الله حسینی

23.

عوامل مؤثر بر رضایت و وفاداری زنان روستایی نسبت به صندوق‌های اعتبارات خُرد در شهرستان‌های مرودشت و رامهرمز

دوره 7، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 732-745
مسعود یزدان پناه؛ عبدالعظیم آجیلی؛ زیبا بختیاری؛ مجتبی دهقان‌پور

24.

فضای کنشی درون خانواده و رضایت از زندگی زناشویی (مورد مطالعه: زنان متأهل شهر ارومیه)

دوره 9، شماره 2، تیر 1399، صفحه 423-447
افشار کبیری؛ رقیه خاکپور

25.

قاعده اذن کلیات و تعاویف

دوره 1، شماره 1، فروردین 1384
دکتر سیدعلى محمد یثربى

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.