قاسمی, مهدیه, نجارزاده, محمد. (1394). بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری به برند و ارتباط آن با توصیة شفاهی به دیگران (مطالعة موردی گردشگران ورودی شهر اصفهان). , 2(2), 153-165. doi: 10.22059/jut.2015.55831
مهدیه قاسمی; محمد نجارزاده. "بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری به برند و ارتباط آن با توصیة شفاهی به دیگران (مطالعة موردی گردشگران ورودی شهر اصفهان)". , 2, 2, 1394, 153-165. doi: 10.22059/jut.2015.55831
قاسمی, مهدیه, نجارزاده, محمد. (1394). 'بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری به برند و ارتباط آن با توصیة شفاهی به دیگران (مطالعة موردی گردشگران ورودی شهر اصفهان)', , 2(2), pp. 153-165. doi: 10.22059/jut.2015.55831
قاسمی, مهدیه, نجارزاده, محمد. بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری به برند و ارتباط آن با توصیة شفاهی به دیگران (مطالعة موردی گردشگران ورودی شهر اصفهان). , 1394; 2(2): 153-165. doi: 10.22059/jut.2015.55831


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب