- حسنی، علی و رحیم زاده، معصومه. (1398). آیندهنگاری صنعت گردشگری در شهر تهران. فصلنامه گردشگری شهری، دوره 6، شماره 1، صص. 148-135.
- حیدری چیانه، رحیم و احمدیان، مهدی. (1398). تحلیل روابط ساختاری تصویر مقصد، وفاداری و رضایت گردشگران در کلانشهر تبریز. نشریه گردشگری شهری، سال 6، شماره 4، صص. 174-157.
- خوشفر، غلامرضا. (1395). اعتماد نهادی و سرمایهگذاری در واحدهای گردشگری (مطالعه موردی: استان گلستان). برنامهریزی و توسعه گردشگری، سال 5، شماره 16، صص. 70-47.
- زیتونلی، عبدالحمید. (1399). بررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی گردشگران ورزشی در مقصد گردشگری مطالعه موردی: شهر گنبدکاووس. نشریه گردشگری شهری، دوره 7، شماره 1، صص. 106-79.
- سرمد، زهره؛ بازرگان، عباس و حجازی، الهه. (۱۳۹۴). روشهای تحقیق در علوم رفتاری. چاپ دوم، تهران: انتشارات آگاه.
- عباس زاده، هادی و کرمی، کامران. (1390). سرمایه اجتماعی و امنیت ملی پایدار. فصلنامه مطالعات راهبردی، دوره 14، شماره 1، صص. 58-31.
- غیاثوند، احمد. (1397). تحلیل پیشرفته مدل یابی معادلات ساختاری با کاربرد Smart PLS. چاپ اول، تهران: انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی.
- کاظمی، علی؛ غفاری، محمد؛ کنجکاو منفرد، امیررضا و تسلیمی، امین. (1394). بررسی تأثیر احساس تعلق به مقاصد گردشگری بر رضایت و وفاداری گردشگر (مطالعهٔ موردی: گردشگران خارجی سفرکرده به شهر اصفهان). برنامهریزی و توسعه گردشگری، سال 4، شماره 12، صص. 51-34.
- کیانی فیضآبادی، زهره. (1397). عوامل موثّر بر وفاداری به مقصد گردشگری با نقش میانجی رضایت گردشگران (موردمطالعه: شهر کاشان). نشریه گردشگری شهری، سال 5، شماره 4، صص. 120-105.
- محمدی، مصطفی؛ میرتقیان رودسری، سیّد محمّد و ناسوتی، مهشید. (1398). ارزیابی عوامل مؤثر بر وفاداری گردشگران رویدادهای بومی- فرهنگی در مقصد گردشگری رامسر. نشریه گردشگری شهری، سال 6، شماره 4، صص. 31-17.
- محمدیان محمودجیق؛ نسیم و سلطانی هوراند، امین. (1398). تأثیر تبلیغات دهانبهدهان آنلاین بر روی اعتماد گردشگران به مقصد و قصد سفر به آن. مطالعات مدیریت گردشگری، دوره 14، شماره 46، صص. 244-223.
- نیکخواه، فرناز؛ کیانی فیضآبادی، زهره و نجارزاده، محمد. (1400). تأثیر تجربه گردشگری بر خاطرات، رضایتمندی و نیات رفتاری گردشگران مطالعه موردی: شهر شیراز. نشریه گردشگری شهری، سال 8، شماره 1، صص. 97-83.
- وثوقی، لیلا؛ یزدانی، محمدرضا و توانایی، عاطفه. (1397). ارزیابی تأثیر هویت شهر بر رضایت و وفاداری گردشگران (مطالعه موردی: شهر کرمان). نشریه گردشگری شهری، سال 5، شماره 3، صص. 31-17.
- Abbas zade, H., & karami, K. (2011). Social Capital and Sustainable National Security. Strategic Studies Quarterly, Vol.14, No.51, pp.31-58 (In Persian).
- Abubakar, A, M. (2016). Does eWOM influence destination trust and travel intention: a medical tourism perspective. Economic research-Ekonomska istraživanja, Vol. 29, No.1, pp. 598-611.
- Chen, C. F., & Tsai, D. (2007). How destination image and evaluative factors affect behavioral intentions?. Tourism management, Vol. 28, No. 4, pp. 1115-1122.
- Fatma, M., Rahman, Z., & Khan, I. (2016). Measuring consumer perception of CSR in tourism industry: Scale development and validation. Journal of Hospitality and Tourism Management, Vol 27, No.4, pp. 39-48.
- Ghiasvand, A. (2018). Advanced Analysis of Structural Equation Modeling Using Smart PLS, First Edition, Tehran: Allameh Tabatabaei University Press (In Persian).
- Hartman, S. (2016). Towards adaptive tourism areas? A complexity perspective to examine the conditions for adaptive capacity. Journal of Sustainable Tourism, Vol. 24, No. 2, pp. 299-314.
- Hasani, A., & rahimzadeh, M. (2019). Tehran Tourism industry foresight, Urban tourism, Vol.6, No.1, pp.135-148 (In Persian).
- Heydari Chianeh, R., & ahmadian, M. (2029). Analyses of structural relationships of destination image, loyalty and satisfaction of tourists in Tabriz metropolis. urban tourism, Vol.6, No.4, pp.157-174 (In Persian).
- Hosany, S., & Prayag, G. (2013). Patterns of tourists' emotional responses, satisfaction, and intention to recommend. Journal of Business Research, Vol. 66, No. 6, pp. 730-737.
- Jalilian, M. A., Danehkar, A., & Fami, H. S. A. (2012). Determination of indicators and standards for tourism impacts in protected Karaj River, Iran. Tourism Management, Vol. 33, No. 1, pp. 61-63.
- Jung, H. S., & Yoon, H. H. (2011). The effects of nonverbal communication of employees in the family restaurant upon customers’ emotional responses and customer satisfaction. International Journal of Hospitality Management, Vol. 30, No. 3, pp. 542-550.
- Kazemi, A., Ghafari, M., Konjkav Monfared, A., & Taslimi, A. (2015). Studying the Effect of Tourism Destinations Attachment on the Satisfaction and Loyalty of Tourists (Case Study: Domestic Tourists who Visited Isfahan). Journal of Tourism Planning and Development, Vol.4, No.12, pp.34-51 (In Persian).
- Khoshfar, G. (2016). Institutional Trust and Investment in Tourist Units (Case Study: Golestan Province). Journal of Tourism Planning and Development, Vol.5, No.16, pp.47-70 (In Persian).
- Kiani feizabadi, Z. (2019). The influential factors on destination loyalty with tourists satisfaction as the mediating factor (Case study: Kashan). Urban tourism, Vol.5, No.4, pp.105-120 (In Persian).
- Marinao, E., Chasco, C., & Torres, E. (2012). Trust in tourist destinations. The role of local inhabitants and institutions. Academia. Revista Latinoamericana de Administración, Vol. 51, pp. 27-47.
- Mohammadi, M., Mirtaghian Rudsari, S., & nasouti, M. (2020). Evaluation of Factors Affecting the Loyalty of Local-Cultural Events Tourists in Ramsar Tourism Destination. Urban tourism, Vol.6, No.4, pp.17-31 (In Persian).
- Mohammadian Mahmoudjigh, N., & Soltani Horand, A. (2019). The Impact of eWOM on Destination Trust and Intention to Travel. Tourism Management Studies, Vol.14, No.46, pp.223-244 (In Persian).
- Nikkhah, F., Kiani Feizabadi, Z., & Najjarzadeh, M. (2021). The Effect of Tourism Experience on Memories, Satisfaction and Behavioural Intentions of Tourists Visiting Shiraz City. Urban tourism, Vol.8, No.1, pp.83-97 (In Persian).
- Papadimitriou, D., Kaplanidou, K., & Apostolopoulou, A. (2018). Destination image components and word-of-mouth intentions in urban tourism: A multigroup approach. Journal of Hospitality & Tourism Research, Vol. 42, No. 4, pp. 503-527.
- Pardila, M. K. (2021). Pengaruh Electronic Word of Mouth, Destination Social Responsibility, Destination Image. Tourism Management Perspectives,12, No.1, pp.12-30.
- Pavlou, P. A., & Fygenson, M. (2006). Understanding and predicting electronic commerce adoption: An extension of the theory of planned behavior. MIS quarterly, Vol.6, No.1, pp. 115-143
- Sarmad, Z., Bazargan, A., & Hejazi, E. (2015). Research Methods in Behavioral Sciences. Second Edition, Tehran: Agah Publications (In Persian).
- Seetanah, B., Teeroovengadum, V., & Nunkoo, R. (2020). Destination satisfaction and revisit intention of tourists: does the quality of airport services matter?. Journal of Hospitality & Tourism Research, Vol. 44, No. 1, pp. 134-148.
- Sheldon, P. J., & Park, S. Y. (2011). An exploratory study of corporate social responsibility in the US travel industry. Journal of Travel Research, Vol. 50, No. 4, pp. 392-407.
- Smith, R. A., & Ong, J. L. T. (2015). Corporate social responsibility and the operationalization challenge for global tourism organizations. Asia Pacific Journal of Tourism Research, Vol. 20, No. 5, pp. 487-499.
- Su, L., & Swanson, S. R. (2017). The effect of destination social responsibility on tourist environmentally responsible behavior: Compared analysis of first-time and repeat tourists. Tourism Management, Vol. 60, No.4, pp.308-321.
- Su, L., Huang, S. S., & Pearce, J. (2018). How does destination social responsibility contribute to environmentally responsible behaviour? A destination resident perspective. Journal of Business Research, Vol. 86, No.1, pp. 179-189.
- Su, L., Lian, Q., & Huang, Y. (2020). How do tourists' attribution of destination social responsibility motives impact trust and intention to visit? The moderating role of destination reputation. Tourism Management, Vol. 77, No.4, pp. 154-187.
- Su, L., Wang, L., Law, R., Chen, X., & Fong, D. (2017). Influences of destination social responsibility on the relationship quality with residents and destination economic performance. Journal of Travel & Tourism Marketing, Vol. 34, No. 4, pp. 488-502.
- Tran, H. A. T., Hwang, Y. S., & Yu, C., & Yoo, S. J. (2018). The effect of destination social responsibility on tourists’ satisfaction: The mediating role of emotions. Sustainability, Vol. 10, No. 9, pp. 1-18.
- Vlachos, P. A., Theotokis, A., & Panagopoulos, N. G. (2010). Sales force reactions to corporate social responsibility: Attributions, outcomes, and the mediating role of organizational trust. Industrial Marketing Management, Vol. 39, No. 7, pp. 1207-1218.
- Vossoughi, L., yazdani, M., & Tavanaei, A. (2018). Assessing effect of Urban Identity on Satisfaction & loyalty of tourist (case study: Kerman). Urban tourism, Vol.5, No.3, pp.17-31 (In Persian).
- Wang, L., Law, R., & Hung, K.,& Guillet, B. D. (2014). Consumer trust in tourism and hospitality: A review of the literature. Journal of Hospitality and Tourism Management, Vol. 21, pp. 1-9.
- Wong, A. K. F., Kim, S., & Lee, S. (2022). The evolution, progress, and the future of corporate social responsibility: Comprehensive review of hospitality and tourism articles. International Journal of Hospitality & Tourism Administration, Vol. 23, No. 1, pp. 1-33.
- Yu, C., & Hwang, Y. S. (2019). Do the social responsibility efforts of the destination affect the loyalty of tourists?. Sustainability, Vol. 11, No. 7, pp. 1-19.
- Zeytoonli, A. (2020). Investigating the Factors Affecting the Word-of-mouth Advertising of Sports Tourists in Tourism Destination (Case Study: Gonbad Kavous City). urban tourism, Vol. 7, No. 1, pp. 89-106 (In Persian).
|