اشفاق, سپیده, خداداد حسینی, سید حمید, منصوری موید, فرشته. (1398). تاثیر نوستالژی و بازاریابی تجربی بر رضایت مشتریان از طریق تبیین ارزش های تجربی: مطالعه ای از مکان های گردشگری شهر اصفهان. , 6(2), 15-32. doi: 10.22059/jut.2019.239660.398
سپیده اشفاق; سید حمید خداداد حسینی; فرشته منصوری موید. "تاثیر نوستالژی و بازاریابی تجربی بر رضایت مشتریان از طریق تبیین ارزش های تجربی: مطالعه ای از مکان های گردشگری شهر اصفهان". , 6, 2, 1398, 15-32. doi: 10.22059/jut.2019.239660.398
اشفاق, سپیده, خداداد حسینی, سید حمید, منصوری موید, فرشته. (1398). 'تاثیر نوستالژی و بازاریابی تجربی بر رضایت مشتریان از طریق تبیین ارزش های تجربی: مطالعه ای از مکان های گردشگری شهر اصفهان', , 6(2), pp. 15-32. doi: 10.22059/jut.2019.239660.398
اشفاق, سپیده, خداداد حسینی, سید حمید, منصوری موید, فرشته. تاثیر نوستالژی و بازاریابی تجربی بر رضایت مشتریان از طریق تبیین ارزش های تجربی: مطالعه ای از مکان های گردشگری شهر اصفهان. , 1398; 6(2): 15-32. doi: 10.22059/jut.2019.239660.398


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب