نجات, سهیل, صحت, سعید, خمویی, فرشید. (1395). بررسی تأثیر ابعاد کیفیت ارتباطات بر وفاداری رفتاری و نگرشی مشتریان شرکت بیمة ایران. , 14(4), 1101-1024. doi: 10.22059/jomc.2016.60489
سهیل نجات; سعید صحت; فرشید خمویی. "بررسی تأثیر ابعاد کیفیت ارتباطات بر وفاداری رفتاری و نگرشی مشتریان شرکت بیمة ایران". , 14, 4, 1395, 1101-1024. doi: 10.22059/jomc.2016.60489
نجات, سهیل, صحت, سعید, خمویی, فرشید. (1395). 'بررسی تأثیر ابعاد کیفیت ارتباطات بر وفاداری رفتاری و نگرشی مشتریان شرکت بیمة ایران', , 14(4), pp. 1101-1024. doi: 10.22059/jomc.2016.60489
نجات, سهیل, صحت, سعید, خمویی, فرشید. بررسی تأثیر ابعاد کیفیت ارتباطات بر وفاداری رفتاری و نگرشی مشتریان شرکت بیمة ایران. , 1395; 14(4): 1101-1024. doi: 10.22059/jomc.2016.60489


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب