- اسفیدانی، محمدرحیم و محسنین، شهریار (1392). مدلسازی معادلات ساختاری (آموزشی و کاربردی) به کمک نرمافزار لیزرل. تهران: مهرباننشر.
- بامنیمقدم، محمد، حیدرزاده، کامبیز و مهرزادی، حامد (1390). بررسی اهمیت ارزش ویژة نام و نشان تجاری در دستیابی به مشتریان وفادار برای تولیدکنندگان ماشینآلات صنایع غذایی و آشامیدنی ایران. پژوهشهای مدیریت، دورة 22، شمارة 1، صفحات 38-23.
- پناهی وانانی، ماندانا و شعبانی، رضا (1393). بررسی تأثیر خدمات لذتبخش و اعتماد بر وفاداری مشتریان. مدیریت بازاریابی، دورة 9، شمارة 25، صفحات 82-67.
- رحیمنیا، فریبرز، هرندی، عطااله و فاطمی، سیده زهرا (1391). تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر کیفیت ادراکشده و وفاداری مشتریان، مورد مطالعه: هتلهای پنجستارة کلانشهر مشهد. پژوهشهای مدیریت عمومی، دورة 5، شمارة 17، صفحات 101-83.
- رنجبریان، بهرام و براری، مجتبی (1388). تأثیر بنیانهای بازاریابی رابطهمند بر وفاداری مشتریان: مقایسة بانک دولتی و خصوصی. مدیریتبازرگانی، دورة 1، شمارة 2، صفحات 100-83.
- عزیزی، شهریار، قنبرزاده میاندهی، رضا و فخارمنش، سینا (1391). ارزیابی تأثیر شخصیت برند بر وفاداری نگرشی و رفتاری مشتریان به برند هایپراستار. پژوهشهای مدیریت در ایران. دورة 16، شمارة 4، صفحات 123-105.
- غفاری آشتیانی، پیمان (1388). همپوشی بازاریابی رابطهمند و مدیریت ارتباط با مشتری. تدبیر، شمارة 188، صفحات 57-54.
- کاتلر، فیلیپ و آرمسترانگ، گری (1376). اصولبازاریابی. ترجمة بهمن فروزنده، اصفهان: آترپات کتاب.
- کاوسی، سید محمدرضا و سقائی، عباس (1384). روشهای اندازهگیری رضایت مشتری. تهران: آمه.
- کزازی، ابوالفضل (1378). مدیریتکنترلکیفیتفراگیر )نگرشکاربردی(. تهران: مرکز آموزش مدیریت دولتی.
- قاضیزاده، مصطفی، بیگینیا، عبدالرضا، عباسپور، مهرنوش و عنبری، احسان (1390). بررسی تأثیر بازاریابی رابطهمند بر وفاداری مشتریان با استفاده از مدل توسعهیافتة بازاریابی رابطهمند (ERM ) مورد مطالعه: (شرکت بیمة ملت). دانشوررفتار،مدیریتوپیشرفت، دورة 18، شمارة 2، صفحات 422-407.
- نوروزی، حسین و نجات، سهیل (1395). مدلسازی معادلات ساختاری به زبان ساده: نرمافزارهای WarpPLSو Lisrel. تهران: فوژان.
- مؤمنی، منصور و فعال قیومی، علی (1391). تحلیلهای آماری با استفاده از SPSS. تهران: گنج شایگان.
- Ahmed Doma, S.S.B. (2013). Relationship Quality as Predictor of B2B Customer Loyalty. Systemic cybernetics and informatics, 11(1), 72-78.
- Anisimova, T.A. (2007). The effects of corporate brand attributes and behavioral consumer loyalty. Journals of Consumer Marketing, 24(7), 395 – 405.
- Ball, D., Coelho, P.S. & Machas, A. (2004). The role of communication of trust in explaining customer loyalty. European Journal of Marketing. 38(9/10), 1272-1293.
- Barry, J.M., Dion, P. & Johnson, W. (2008). A cross-cultural examination of relationship strength in B2B services. Journal of Services Marketing, 22(2), 114 –135.
- Bennett, R.& Thiele, S.R. (2004). Customer satisfaction should not be the only goal.Journal of Services Marketing, 18(7), 514 -523.
- Berry, L.L. (1983). Relationship Marketing Emerging Perspectives in Services Marketing. American Marketing Association, Chicago, IL.
- Bose, K.& Bansel, H. (2002). Regain management: issues and strategies. In Jagdish N. Sheth, Atul Parvatiyar & G. Shainesh (Eds), Customer relationship management: emerging concepts, tools and applications, McGraw. Hill, New Delhi, 63-70.
- Caceres, R.C. & Paparoidamis, N.G. (2007). Service quality, relationship satisfaction, trust, commitment and business-to-business loyalty. European Journal of Marketing, 41(7/8): 836-867.
- Fontenot, R.J. & Hyman, M.R. (2004). The antitrust implication of relationship marketing. Journal of Business Research, 57, 1212-1213.
- Fornell, C. & Larcker, D.F. (1981). Evaluating structural equation models with unobservable variables and measurement error. Journal of Marketing Research, 18(1), 39-50.
- Hau, L.N. & Ngo, L.V. (2012). Relationship marketing in Vietnam: A empirical study. Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 24(2), 222-235.
- Henning-Thurau, T. & Klee, A. (1997). The impact of customer satisfaction and relationship quality on customer retention: a critical reassessment and model development. Psychology and Marketing, 14(8), 737-64.
- Henning-Thurau, T., Langer, M.F. & Hansen, U. (2001). Modeling and managing student loyalty: an approach based on the concept of relationship quality. Journal of Service Research, 3(4), 331-44.
- Henning-Thurau, T., Gwinner, K.P. & Gremler, D.D. (2002). Understanding relationship marketing outcomes: an integration of relational benefits and relationship quality. Journal of Service Research, 4(3), 230-47.
- Huang, M., Cai, F., Tsang, A.S.L. & Zhou, N. (2011). Making your online voice loud: the critical role of WOM information. European Journal of Marketing,45(7/8), 1277-97.
- Huang, C-H. (2012). The Impact of Relationship Quality on Customer Loyalty. Journal of Contemporary Management, 1929-0128; 1929-0136: 53-68.
- Hsieh, Y.C., Chiu, H.C.& Chiang, M.Y. (2005). Maintaining a committed online customer: a study across search-experience-credence products. Journal of Retailing, 81(1), 75-82.
- Izquierdo, C.C. & Cillan, J.G. (2005). The impact of customer relationship marketing on the firm performance. Journal of service Marketing, 19(4), 234-244.
- Kang, G.D. & Jeffrey, J. (2004). Service quality diminutions: an examination of Gronroos service quality model. Managing Service Quality, 14(4), 266-277.
- Kim,D.& Magnini, V.P., Singal, M. (2011). The effects of customers' perceptions of brand personality in casual theme restaurants, International journal of Hospitality Management. 30(2), 448-458.
- Kim, K.H., Kim, K.S., Kim, J.H. & Kang, S.H. (2008). Brand equity in hospital marketing. Journal of Business Research, 61(1), 75–82.
- Kotler, P. & Armstrong, G. (1999). Principles of marketing.8th edition, New Jersey: Prentice-Hall.
- Liu, C.T., Guo, Y.M. & Lee, C.H. (2011). The effects of relationship quality and switching barriers on customer loyalty. International Journal of Information Management, 31(1), 71-79.
- Lymperopoulos, C., Chaniotakis, I.E. & Rigopoulou, I.D. (2010). Acceptance of detergent-retail brands: The role of consumer confidence and trust. International Journal of Retail and Distribution Management, 38(9), 719-736.
- Morgan, R.M. & Hunt, S.D. (1994). The commitment-trust theory of relationship marketing. Journal of Marketing, 58(2), 20-38.
- Morgan, R.P. (2000). A consumer-oriented framework of brand equity and loyalty. International Journal of Market Research, 42(1), 65-78.
- Oliver, R.L. (1980). A cognitive model of the antecedents and consequences of satisfaction decisions. Journal of Marketing Research, 17(4): 460-469.
- Park, I., Cho, J. & Rao, H.R. (2012). The effect of pre- and post-service performance on consumer evaluation of online retailers. Decision Support Systems, 52(2), 415-426.
- Puligadda, S., Ross, W.T., Chen, J. & Howlett, E. (2012). When loyalties clash purchase behavior when a preferred brand is stocked out: The tradeoff between brand and store loyalty. Journal of Retailing and Consumer Services, 19(6), 570-577, available at: http://dx.doi.org/10.1016/j.jretconser.2012.07.002.
- Rahmani Nejad, L., Firoozbakht, Z. & Taghipoor, A. (2014). Service Quality, Relationship Quality and Customer Loyalty (Case Study: Banking Industry in Iran). Open Journal of Social Sciences, 2, 262-268.
- Reichheld, F.F. & Schefter, P. (2000). E-loyalty: your secret weapon on the web. Harvard Business Review, 78(4): 105-13.
- Reza, A. & Rehman, Z. (2012). Impact of relationship marketing tactics on relationship quality and customer loyalty: A case study of telecom sector of Pakistan. African Journal of Business Management, 6(14), 5085-5092.
- Rizan, M., Warokka, A. & Listywati, D. (2014). Relationship Marketing and Customer Loyalty: Do Customer Satisfaction and Customer Trust Really Serve as Intervening Variables?.Journal of Marketing Research and Case Studies, doi: 10.5171/2014.724178.
- Salciuviene, L., Reardon, L.J. & Auruskeviciene, V. (2011). Antecedents of performance of multi-level channels in transitional economies. Baltic Journal of Management, 6(1), 89-104.
- Sanzo, M.J., Santos, M.L., Alvarez, L.I. & Vazquez, R. (2007). The effect of a buyer’s market orientation on attitudinal loyalty toward a supplier: is dependence a moderator? .Supply Chain Management: An International Journal, 12(4), 267-283.
- Seshadri, S. & Mishra, R. (2004). Relationship marketing and contract theory. Industrial Marketing Management, 33, 513-526.
- Sharifi, S. S. & Esfidani, M. R. (2014). The impacts of relationship marketing on cognitive dissonance, satisfaction, and loyalty. International Journal of Retail & Distribution Management, 42(6), 553–575.
- Sharma, N. & Patterson, P.G. (1999). The impact of communication effectiveness and service quality on relationship commitment in consumer, professional service. Journal of Service Marketing,13(3), 151-70.
- Smith, J.B. (1998). Buyer-seller relationships: bonds, relationship management and sex-type. Canadian Journal of Administrative Sciences, 15(1), 76-92.
- Sweeney, J.C. & Soutar, G.N. (2011). The marketing practices-performance relationship in professional service firms. Journal of Service Management, 22(3), 292-316.
- Timothy, L.K., Bruce, C., Edward, C.M., Alexander, B., Lerzan, A., Arne, D. & Bart, L. (2015). Perceptions are relative: An examination of the relationship between relative satisfaction metrics and share of wallet. Journal of Service Management, 26(1), 2 – 43.
- Utami, S. (2015). The influence of customer’s satisfaction on customer loyalty. International Journal of Economics, Commerce and Management United Kingdom, 3(7), 638-653.
- Webster, F.E.J. (1994). Defining the new marketing concept. Marketing Management, 2(4), 22-31.
- Whyatt, G. & Koschek, R. (2010). Implementing relationship marketing: supermarkets’ perspectives. Marketing Intelligence and Planning, 28(5): 582-99.
- Yu, T-W. & Tung, F-C. (2013).Investigating effects of relationship marketing types in life insurers in Taiwan. Managing Service Quality, 23(2), 111-130.
|