1.

Designing a Model for "Business Process-Orientation" Using Interpretive Structural Modeling Approach (ISM)

دوره 1، شماره 1، خرداد 2009
Adel Azar؛ karim bayat

2.

ارائه مدل چابکی زنجیره تأمین پایدار در صنعت آجر استان اصفهان

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 335-352
فرهاد فرهادی؛ محمدرضا تقی زاده یزدی؛ منصور مومنی؛ سید مجتبی سجادی

3.

ارائۀ مدلی به‌منظور تبیین مسئولیت اجتماعی در شرکت‌های نفت و گاز با استفاده از مدل‌سازی ساختاری تفسیری (ISM)

دوره 8، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 75-92
رضا سید جوادین؛ مهدی هاشمی؛ امید محمودیان

4.

ارزیابی عوامل کلیدی پیاده‌سازی موفق تولید در کلاس جهانی با استفاده از رویکرد یکپارچه مدل‌سازی ساختاری تفسیری (ISM)، تئوری گراف و رویکرد ماتریسی (GTMA) (مطالعه موردی:گروه ایران‌خودرو و سایپا)

دوره 5، شماره 1، فروردین 1392، صفحه 63-81
اکبر عالم تبریز؛ حمیدرضا طلایی؛ الناز مرادی

5.

استفاده از رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری در ارائه مدل چابکی زنجیره توزیع تعاونی کمباین‌داران استان فارس

دوره 48، شماره 4، دی 1396، صفحه 505-515
نجمه توکلی؛ محمد شریفی؛ اسداله اکرم

6.

تحلیل موانع تعامل‌پذیری فرهنگی در زنجیره تأمین صنعت خودرو با به کارگیری رویکرد مدل‌سازی ساختاری-تفسیری( ISM)

دوره 13، شماره 2، مرداد 1394، صفحه 369-391
محمدرحیم رمضانیان؛ محمود مرادی؛ فاطمه سلطانی

7.

تلفیق مدل‌سازی ساختاری تفسیری با فرآیند تحلیل شبکه‌ای فازی جهت مکان‌یابی مراکز خدماتی FANP ISM.

دوره 4، شماره 1، شهریور 1391، صفحه 109-128
داریوش محمدی زنجیرانی؛ غلامرضا عسگری؛ رضا شیخ

8.

شناسایی و سطح‌بندی موانع ارتقای مدیریتی زنان در نظام آموزش و پرورش مبتنی بر مدل‌سازی ساختاری تفسیری

دوره 16، شماره 3، مهر 1397، صفحه 397-414
میمنت عابدینی بلترک؛ سیروس منصوری

9.

طراحی چارچوب ارزیابی متوازن براساس رویکرد ترکیبی نمودار علت‎ومعلولی، مدل‎سازی ساختاری تفسیری (ISM) و فرایند تحلیل شبکه‎ای (ANP)

دوره 6، شماره 3، مهر 1393، صفحه 573-590
غلامرضا کردستانی؛ مژده قاسمی

10.

مدیریت توسعة صادرات؛ شناسایی و سطح‌بندی محرک‌های صادراتی (مطالعه موردی: صنعت ساخت قطعات خودرو)

دوره 6، شماره 4، دی 1393، صفحه 889-910
محمد محمودی میمند؛ صمد خباز باویل؛ خورشید فروغی‌نیا

11.

مدل‌سازی ساختاری تفسیری هویت برند سازمانی در بازار B2B صنعت IT با نگاهی به عملکرد بازاریابی

دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 259-280
محمد رحیم اسفیدانی؛ سارا رمضانی؛ محمد علی شاه حسینی

12.

مدل‌سازی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری آر.اف.آی.دی در کتابخانه (نمونۀ موردی: کتابخانۀ دانشگاه علوم پزشکی بوشهر)

دوره 48، شماره 1، اردیبهشت 1393، صفحه 105-120
خداکرم سلیمی فرد؛ عبدالرسول خسروی؛ امید پاک؛ اسماعیل پاسبان؛ زهرا صفایی

13.

مدل شبکه‌ای ریسک در بخش صادرات غیرنفتی ایران

دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 702-726
مهدیه مختاری موغاری؛ عز ت اله عباسیان؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ وحید محمودی



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.