1.

A model of explaining the factors influencing on intention of internet news websites users (Case study: Student of Semnan University)

دوره 7، شماره 3، آذر 2015، صفحه 473-492
Abolghasem Ebrahimi؛ Niloufar Imankhan؛ Abdolreza Esmaeli

2.

آزمون مدل رضایتمندی تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 10، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 181-203
بهزاد سهیلی؛ فرشاد تجاری؛ علی زارعی

3.

تاثیر محیط های خدماتی بر هیجان مشتری وخروجی های خدمات

دوره 7، شماره 2، 1394، صفحه 363-380
یاسان‌اله پوراشرف

4.

تبیین ابعاد و مدلسازی روابط میان عوامل ملموس کیفیت خدمات و نیات رفتاری مشتریان مطالعه موردی: مشتریان مجموعه‌های بدنسازی شهرداری تهران

دوره 10، شماره 2، تیر 1397، صفحه 337-313
ژاله معماری

5.

سنجش عوامل مؤثر بر تمایل مصرف‌کننده ایرانی به خرید و مصرف کالاهای ایرانی

دوره 11، شماره 2، 1398، صفحه 241-258
سعید سعیدا اردکانی؛ زهرا السادات صانعیان؛ ناهید منتی

6.

طراحی مدل‌ معادلات ساختاری تصمیمات رفتاری تماشاگران فوتبال و کیفیت خدمات با تأکید بر کیفیت زیباشناختی

دوره 11، شماره 3، مهر 1398، صفحه 429-444
کریم زهره وندیان؛ اسفندیار خسروی زاده؛ حبیب هنری؛ احمد محمودی

7.

مدل سازی تأثیرزیبایی و دسترسی اماکن ورزشی بر روی نیات رفتاری مشتریان از طریق متغیر میانجی احساسات (مطالعه موردی: استخرهای شهر تبریز)

دوره 11، شماره 4، دی 1398، صفحه 855-870
میرداوود حسینی؛ میرمحمد کاشف؛ علی صفرپور؛ سجاد پاشایی

8.

نارسایی در ارائه خدمات، استراتژی‌های احیاء خدمات و تاثیر آنها بر رفتار مصرف کننده

دوره 1، شماره 1، 1387
منصور صمدی؛ بهمن حاجی‌پور؛ حسین فارسی‌زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب