معماری, ژاله. (1397). تبیین ابعاد و مدلسازی روابط میان عوامل ملموس کیفیت خدمات و نیات رفتاری مشتریان مطالعه موردی: مشتریان مجموعه‌های بدنسازی شهرداری تهران. , 10(2), 337-313. doi: 10.22059/jsm.2017.206305.1629
ژاله معماری. "تبیین ابعاد و مدلسازی روابط میان عوامل ملموس کیفیت خدمات و نیات رفتاری مشتریان مطالعه موردی: مشتریان مجموعه‌های بدنسازی شهرداری تهران". , 10, 2, 1397, 337-313. doi: 10.22059/jsm.2017.206305.1629
معماری, ژاله. (1397). 'تبیین ابعاد و مدلسازی روابط میان عوامل ملموس کیفیت خدمات و نیات رفتاری مشتریان مطالعه موردی: مشتریان مجموعه‌های بدنسازی شهرداری تهران', , 10(2), pp. 337-313. doi: 10.22059/jsm.2017.206305.1629
معماری, ژاله. تبیین ابعاد و مدلسازی روابط میان عوامل ملموس کیفیت خدمات و نیات رفتاری مشتریان مطالعه موردی: مشتریان مجموعه‌های بدنسازی شهرداری تهران. , 1397; 10(2): 337-313. doi: 10.22059/jsm.2017.206305.1629


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.