پوراشرف, یاسان‌اله. (1394). تاثیر محیط های خدماتی بر هیجان مشتری وخروجی های خدمات. , 7(2), 363-380. doi: 10.22059/jibm.2015.50734
یاسان‌اله پوراشرف. "تاثیر محیط های خدماتی بر هیجان مشتری وخروجی های خدمات". , 7, 2, 1394, 363-380. doi: 10.22059/jibm.2015.50734
پوراشرف, یاسان‌اله. (1394). 'تاثیر محیط های خدماتی بر هیجان مشتری وخروجی های خدمات', , 7(2), pp. 363-380. doi: 10.22059/jibm.2015.50734
پوراشرف, یاسان‌اله. تاثیر محیط های خدماتی بر هیجان مشتری وخروجی های خدمات. , 1394; 7(2): 363-380. doi: 10.22059/jibm.2015.50734


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب