1.

Sports Business Resilience in the COVID-19 Crisis: The Delphi Qualitative Approach

دوره 15، شماره 1، فروردین 2022، صفحه 69-84
Zahra Sadeqi-Arani؛ Ebrahim Alidoust Ghahfarokhi

2.

ارائة مدل سیستم پویای صنعت ورزش کشور برای دوران پساکرونا با رویکرد نظریة آشوب

دوره 13، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 1401-1418
محمد حیدری؛ احسان محمدی ترکمانی؛ مجید جاوید؛ محمد بیات

3.

ارزشگذاری عوامل اجتماعی و قانونی مؤثر بر خصوصی‌سازی باشگاه‌های ورزشی

دوره 3، شماره 11، دی 1390، صفحه 33-52
دنیا پاداش؛ محمد سلطان حسینی؛ محمد خبیری

4.

الگوی اشتغال پایدار دانش‌آموختگان علوم ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 11 مرداد 1400
علی خالدی فرد؛ سیده ناهید شتاب بوشهری؛ صدیقه حیدری نژاد؛ امین خطیبی

5.

اولویت‌بندی موانع جذب حمایت مالی از ورزش حرفه‌ای در شهرصنعتی البرز (استان قزوین)

دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 203-219
سید علیرضا شریفی؛ امین دهقان قهفرخی

6.

بازشناسی حوزه‌ها و زیرساخت‌های صنعت ورزش ایران

دوره 10، شماره 4، دی 1397، صفحه 627-645
ملیحه سادات آقایی شهری؛ ژاله معماری؛ مهسا سعادتی

7.

بررسی وضعیت اقتصادی صنعت ورزش ایران در سال های 1377 و 1380

دوره 24، شماره 24، تیر 1384
دکتر فریبا عسگریان؛ دکتر احمد فرجی دانا؛ دکتر محمود گودرزی؛ دکتر افشار جعفری

8.

تأثیر توسعۀ برند ورزشی بر روی ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند پرسپولیس)

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 531-548
میثم میرزایی؛ رضا محمدکاظمی؛ مهدی خادمی

9.

تأثیر صادرات کالاهای ورزشی بر رشد اقتصادی ایران و برخی کشورهای در حال توسعه

دوره 12، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 139-160
عبدالحسین ابراهیمی؛ امین خطیبی؛ عبدالرحمان مهدی پور؛ سیدحسین مرعشیان

10.

تبیین ارکان پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی در صنعت ورزش

دوره 10، شماره 3، مهر 1397، صفحه 580-567
وجیهه جوانی

11.

تدوین راهبردهای رقابت‌پذیری و توسعه گردشگری ورزشی در شهرها مطالعه موردی: کلان‌شهر مشهد

دوره 7، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 143-159
رضا حیدری؛ مهدی طالبپور؛ احمد نظری؛ کیانوش شجیع؛ سجاد جابری

12.

راهبردها و پیامدهای تجارت الکترونیک در صنعت ورزش ایران

دوره 13، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 1071-1091
میثم رحیمی زاده

13.

شاخص‌ها و مؤلفه‌های اثرگذار بر فساد مالی در صنعت ورزش ایران (اکتشاف و روایی سنجی با رویکرد آمیخته)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 06 شهریور 1400
مقصود نجفی کلوری؛ محمد حامی؛ وحید شجاعی؛ محسن باقریان فرح آبادی

14.

شناسایی آثار شیوع ویروس کرونا بر صنعت ورزش

دوره 12، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 1203-1232
رضا حیدری؛ احسان اسداللهی؛ عمر علیزایی یوسف آبادی

15.

شناسایی عوامل مؤثر بر جذب حامیان ورزش قهرمانی (مطالعه موردی: استان خراسان شمالی)

دوره 11، شماره 4، دی 1398، صفحه 761-785
هادی باقری؛ باقر مرسل؛ علی فهیمی نژاد؛ امین رشید لمیر

16.

شناسایی موانع بازاریابی ورزشی ایران از دیدگاه مدیران ورزشی کشور

دوره 7، شماره 6، بهمن 1394، صفحه 829-846
رضا قاسمی؛ محمد جوادی پور؛ احمد ترکفر

17.

طراحی مدل حکمرانی ورزشی مطلوب در ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 23 خرداد 1401
مصطفی محمدی رئوف؛ ابوالفضل فراهانی؛ رضا شجیع؛ علی ملکی

18.

طراحی مدل فرصت‌ها و چالش‌های استفاده از بازاریابی چریکی در ورزش ایران همراه با راهکارهای پیشنهادی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 15 آذر 1400
عبدالمجید دوراندیش؛ سید محمد علی میرحسینی؛ احمد ترک فر

19.

مدل‌سازی تأثیر بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد شرکت ها با نقش میانجی قابلیت های بازاریابی در بخش تولیدی صنعت ورزش ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 13 آذر 1400
مصطفی فلاحی؛ مهدی کهندل؛ سید نعمت خلیفه؛ مهوش نوربخش

20.

مطالعه و تحلیلی بر عوامل مؤثر بر صادرات کالاهای ورزشی ایرانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 26 مرداد 1400
ریحانه صالح نیا؛ حسین بخشنده؛ مینا حکاک زاده

21.

مقایسۀ دیدگاه کارشناسان تعاون و صاحب‌نظران مدیریت ورزشی در خصوص توسعۀ بنگاه‌های کوچک و متوسط ورزشی در قالب تعاونی

دوره 6، شماره 3، آبان 1393، صفحه 459-473
مهتاب ناصح؛ کوروش قهرمان تبریزی؛ اسماعیل شریفیان



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.