1.

ارزشگذاری عوامل اجتماعی و قانونی مؤثر بر خصوصی‌سازی باشگاه‌های ورزشی

دوره 3، شماره 11، زمستان 1390، صفحه 33-52
دنیا پاداش؛ محمد سلطان حسینی؛ محمد خبیری

2.

بازشناسی حوزه‌ها و زیرساخت‌های صنعت ورزش ایران

دوره 10، شماره 4، زمستان 1397، صفحه 627-645
ملیحه سادات آقایی شهری؛ ژاله معماری؛ مهسا سعادتی

3.

بررسی وضعیت اقتصادی صنعت ورزش ایران در سال های 1377 و 1380

دوره 24، شماره 24، تابستان 1384
دکتر فریبا عسگریان؛ دکتر احمد فرجی دانا؛ دکتر محمود گودرزی؛ دکتر افشار جعفری

4.

تأثیر توسعۀ برند ورزشی بر روی ارزش ویژۀ برند (مورد مطالعه: برند پرسپولیس)

دوره 9، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 531-548
میثم میرزایی؛ رضا محمدکاظمی؛ مهدی خادمی

5.

تأثیر صادرات کالاهای ورزشی بر رشد اقتصادی ایران و برخی کشورهای در حال توسعه

دوره 12، شماره 1، بهار 1399، صفحه 1-10
عبدالحسین ابراهیمی؛ امین خطیبی؛ عبدالرحمان مهدی پور؛ سیدحسین مرعشیان

6.

تبیین ارکان پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی در صنعت ورزش

دوره 10، شماره 3، پاییز 1397، صفحه 580-567
وجیهه جوانی

7.

تدوین راهبردهای رقابت‌پذیری و توسعه گردشگری ورزشی در شهرها با استفاده از تکنیک متاسوات (Meta SWOT) (مورد مطالعه: کلان شهر مشهد)

دوره 7، شماره 1، بهار 1399
رضا حیدری؛ مهدی طالبپور؛ احمد نظری؛ کیانوش شجیع

8.

شناسایی عوامل مؤثر بر جذب حامیان ورزش قهرمانی (مطالعه موردی: استان خراسان شمالی)

دوره 11، شماره 4، زمستان 1398، صفحه 761-785
هادی باقری؛ باقر مرسل؛ علی فهیمی نژاد؛ امین رشید لمیر

9.

شناسایی موانع بازاریابی ورزشی ایران از دیدگاه مدیران ورزشی کشور

دوره 7، شماره 6، زمستان 1394، صفحه 829-846
رضا قاسمی؛ محمد جوادی پور؛ احمد ترکفر

10.

مقایسۀ دیدگاه کارشناسان تعاون و صاحب‌نظران مدیریت ورزشی در خصوص توسعۀ بنگاه‌های کوچک و متوسط ورزشی در قالب تعاونی

دوره 6، شماره 3، پاییز 1393، صفحه 459-473
مهتاب ناصح؛ کوروش قهرمان تبریزی؛ اسماعیل شریفیان


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.