1.

Evaluation of Effective Factors on e-Loyalty in Organizations Providing Electronic Services using Fuzzy AHP Method

دوره 4، شماره 13، بهار 2013، صفحه 135-156
Fatemeh Mohammadi؛ Amir Afsar؛ Javad Taghizadeh؛ Malihe Bagheri Dehnavi

2.

بررسی تأثیر کیفیت خدمات و رضایت‌مندی بر وفاداری مشتریان در باشگاه‌های ورزشی (بدنسازی و ایروبیک)

دوره 7، شماره 1، بهار 1394، صفحه 31-51
احمد محمودی؛ سیدنصراله سجادی؛ محمود گودرزی

3.

بررسی نظرهای مشتریان سالن های بدنسازی بانوان شهر اصفهان

دوره 25، شماره 25، پاییز 1384
دکتر محمد احسانی؛ سمانه شمسی پور

4.

بسته بندی کالا وبازاریابی

دوره 44، شماره 0، بهار 1378
دکتر بهرام رنجبریان

5.

تبیین ابعاد و مدلسازی روابط میان عوامل ملموس کیفیت خدمات و نیات رفتاری مشتریان مطالعه موردی: مشتریان مجموعه‌های بدنسازی شهرداری تهران

دوره 10، شماره 2، تابستان 1397، صفحه 337-313
ژاله معماری

6.

تحلیلی روانشناختی از نقش درختان در محیط‌های خرید شهری مطالعه موردی: کلانشهر مشهد

دوره 5، شماره 4، زمستان 1393، صفحه 89-102

7.

رویکرد هشت گانه به مدیریت فرآیند

دوره 59، شماره 0، زمستان 1381
مهدی بشیری؛ دکتر وحید محمودی

8.

طراحی مدل تأثیر مسئولیت‌پذیری اجتماعی مجموعه‌های ورزشی خصوصی شهر کرمانشاه بر رفتار و نگرش مشتریان

دوره 9، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 359-372
یزدان سبحانی؛ سردار محمدی؛ سعید حاتمی

9.

مدلسازی نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر عملکرد کسب و کارهای ورزشهای الکترونیکی با میانجیگری رفتار خرید

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 شهریور 1400
حسین عبدالملکی؛ عباس خدایاری؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی

10.

مقایسة رضایتمندی مشتریان باشگاه های بدنسازی خصوصی و دولتی مردان شهر تهران

دوره 1، شماره 1، تابستان 1388، صفحه 37-49
هاشم کوزه چیان؛ حمیدرضا گوهر رستمی؛ محمد احسانی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.