عبدالملکی, حسین, خدایاری, عباس, علی دوست قهفرخی, ابراهیم. (1400). مدلسازی نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر عملکرد کسب و کارهای ورزشهای الکترونیکی با میانجیگری رفتار خرید. , (), -. doi: 10.22059/jsm.2020.291066.2346
حسین عبدالملکی; عباس خدایاری; ابراهیم علی دوست قهفرخی. "مدلسازی نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر عملکرد کسب و کارهای ورزشهای الکترونیکی با میانجیگری رفتار خرید". , , , 1400, -. doi: 10.22059/jsm.2020.291066.2346
عبدالملکی, حسین, خدایاری, عباس, علی دوست قهفرخی, ابراهیم. (1400). 'مدلسازی نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر عملکرد کسب و کارهای ورزشهای الکترونیکی با میانجیگری رفتار خرید', , (), pp. -. doi: 10.22059/jsm.2020.291066.2346
عبدالملکی, حسین, خدایاری, عباس, علی دوست قهفرخی, ابراهیم. مدلسازی نقش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر عملکرد کسب و کارهای ورزشهای الکترونیکی با میانجیگری رفتار خرید. , 1400; (): -. doi: 10.22059/jsm.2020.291066.2346


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.