محمودی, احمد, سجادی, سیدنصراله, گودرزی, محمود. (1394). بررسی تأثیر کیفیت خدمات و رضایت‌مندی بر وفاداری مشتریان در باشگاه‌های ورزشی (بدنسازی و ایروبیک). , 7(1), 31-51. doi: 10.22059/jsm.2015.53644
احمد محمودی; سیدنصراله سجادی; محمود گودرزی. "بررسی تأثیر کیفیت خدمات و رضایت‌مندی بر وفاداری مشتریان در باشگاه‌های ورزشی (بدنسازی و ایروبیک)". , 7, 1, 1394, 31-51. doi: 10.22059/jsm.2015.53644
محمودی, احمد, سجادی, سیدنصراله, گودرزی, محمود. (1394). 'بررسی تأثیر کیفیت خدمات و رضایت‌مندی بر وفاداری مشتریان در باشگاه‌های ورزشی (بدنسازی و ایروبیک)', , 7(1), pp. 31-51. doi: 10.22059/jsm.2015.53644
محمودی, احمد, سجادی, سیدنصراله, گودرزی, محمود. بررسی تأثیر کیفیت خدمات و رضایت‌مندی بر وفاداری مشتریان در باشگاه‌های ورزشی (بدنسازی و ایروبیک). , 1394; 7(1): 31-51. doi: 10.22059/jsm.2015.53644


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.