1.

A Comprehensive Framework for Information Technology Governance and Localizing it for Automotive Industry of Iran (Case Study: ATLAS Automotive Holding)

دوره 9، شماره 1، 2017، صفحه 143-165
Mohammad Mosakhani؛ Amir Manian؛ Jafar Mahmoodi؛ MohammadHasan Kargar

2.

Advancing Intelligent Supply Chain Management in the Industry 4.0 Era: A Meta-Synthesis Analysis

دوره 17، شماره 2، 2025، صفحه 148-117
Rohollah Ghasemi؛ Ali Mohaghar؛ Mohammad Mehdi Dehghanian

3.

A Framework to Evaluate Readiness for Blockchain Technology Implementation

دوره 14، شماره 1، فروردین 2022، صفحه 127-157
Faranak Hosseinpouli Mamaghani؛ Shaban Elahi؛ Alireza Hassanzadeh

4.

Analyzing the interaction of key factors of Sustainable Business Model Innovation in the Digital Age Based on Dynamic Capabilities Using An integrative meta-synthesis and interpretive structural modeling (ISM) approach

دوره 14، شماره 1، فروردین 2022، صفحه 20-40
Ayoub Mohammadian؛ Seyed Hamed Vares؛ Nastaran Hajiheydari؛ Datis Khajeheian؛ Mohammad Kargar Shouraki

5.

Designing hierarchical model for risk mitigation in project supply chain based on meta-synthesis (Case Study: Fars Gas Company)

دوره 6، شماره 3، دی 2014، صفحه 591-614
Ali Mohammadi؛ Ali Naghi Mosleh Shirazi؛ Mohammad Bagher Ahmadi؛ Payam Shojaei

6.

Developing a Conceptual Framework of Buyer-Supplier Relationship Quality in the Supply Chain and Prioritizing its key Components: A Meta-Synthesis Method

دوره 12، شماره 4، 2020، صفحه 578-608
Hashem Aghazadeh؛ Hossein Maleki

7.

Developing a Resilient Business Model for Complex Techno-social Organizations by Meta-Synthesis Method

دوره 14، شماره 4، 2023، صفحه 507-538
Ali Mohaghar؛ Rouhallah Ghasemi؛ Mohammad Hadi Imani

8.

Educational Managers' Competencies in Turbulent Environments (A Meta-Synthesis Study)

دوره 18، شماره 3، مهر 2025، صفحه 565-581
Javad Pourkarimi؛ Khodayar Abili؛ Mahsa Azizi

9.

Identifying the Determinant Factors of E-Service Innovations: A Qualitative Meta-Synthesis

دوره 11، شماره 2، 2019، صفحه 79-110
Seyed Mohammadbagher Jafari؛ Mona Jami Pour؛ Reyhanezahra Esfandiyarpour

10.

Organizational Inertia and Cost of Equity Capital

دوره 17، شماره 3، مهر 2024، صفحه 939-952
Esmaeil Abdi؛ Mehdi Safari Gerayli؛ Yasser Rezaei Pitenoei

11.

Recognition and Extraction of Islamic Management Indexes through the Use of Meta-Synthesis Method

دوره 1، شماره 2، مهر 2019، صفحه 279-295
’Abdullāh Tawakkulī؛ ’Alī Aṣghar Pūr ’Izzat؛ ῌossein Āzarī

12.

Review the Position of the Ethics paradigm in Code of Ethics by Meta-synthesis –Observed Case (Association for Computing Machinery )

دوره 7، شماره 4، دی 2015، صفحه 889-908
Amir Manian؛ Fateme Abbasi

13.

Towards a Comprehensive Justice Tourism Framework: Integrating Multidimensional Justice

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 15 اردیبهشت 1404
Tahereh Shahi؛ Mahmood Ziaee؛ Gholamreza Kazemian؛ Raymond Rastegar

14.

Web 2.0 Business Models Taxonomy and its Relation with Web 2.0 Features

دوره 5، شماره 3، بهمن 2013، صفحه 169-190
Ali Masoumi Lari؛ Monireh Hosseini

15.

آسیبشناسی مطالعات برند در ایران با تمرکز بر متغیر وفاداری به برند: رویکرد فراترکیب

دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 886-910
سهیل نجات؛ اسداله کردنائیج؛ سید حمید خداداد حسینی؛ میثم شیرخدایی

16.

ارائة الگوی کژرفتاری سازمانی: علل، محتوا و پیامدها

دوره 22، شماره 3، مهر 1403، صفحه 243-257
راحله محرمی؛ محمد حسین رحمتی؛ سید محمدباقر جعفری؛ مهدی شامی زنجانی

17.

ارائة چارچوب ارزیابی تأثیرات تنظیم‌گری با رویکرد فراترکیب

دوره 21، شماره 3، مهر 1402، صفحه 205-219
امیر اعظمی؛ سیدمحمد مقیمی؛ عباس نرگسیان

18.

ارائه الگوی تعیین و استقرار اثربخش استعداد کارآفرینانه با رویکرد فراترکیب

دوره 10، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 259-278
مریم راشکی؛ حبیب ا... سالارزهی؛ امین رضا کمالیان؛ میرعلی سیدنقوی؛ زهرا وظیفه

19.

ارائه الگویی برای برندسازی داخلی بر اساس رویکرد فراترکیب

دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 273-304
امین عارفی؛ فاطمه معصومی؛ افسانه آزاده دل

20.

ارائه چارچوب ارزیابی تأثیرات تنظیم‌گری در تدوین خط‌مشی‌های فرهنگی

دوره 11، شماره 1، فروردین 1404، صفحه 25-40
امیر اعظمی؛ سید محمد مقیمی؛ عباس نرگسیان

21.

ارائه چارچوب ارزیابی نوآوری اجتماعی در سطح کلان با استفاده از روش فراترکیب

دوره 13، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 61-79
تورج کریمی؛ آصف ( ut) کریمی؛ علی اصغر سعدآبادی؛ سعید رمضانی

22.

ارائه چارچوب جامع پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از روش فراترکیب

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 901-920
امیر مانیان؛ محمد حسین رونقی

23.

ارائه چارچوب سنجش پذیری سازه فرصت در پژوهش های کارآفرینی با استفاده از رویکرد فراترکیب

دوره 13، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 235-254
کمال سخدری

24.

ارائه چارچوب مدیریت داده در بخش بالادستی صنعت نفت و گاز.

دوره 11، شماره 1، فروردین 1404، صفحه 217-237
حسین طالبی مزرعه شاهی؛ ایوب محمدیان؛ ایمان رئیسی وانانی؛ سعید روحانی؛ بابک سهرابی یورتچی

25.

ارائه چارچوبی برای توسعه استراتژیک فرایند برندسازی بر اساس الگوی سیپ با استفاده از رویکرد فراترکیب

دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 306-336
رضوان چوبندیان؛ امیر خانلری؛ حمید رضا یزدانی؛ احسان عابدی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد آخرین صفحه





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب