1.

A Comprehensive Framework for Information Technology Governance and Localizing it for Automotive Industry of Iran (Case Study: ATLAS Automotive Holding)

دوره 9، شماره 1، 2017، صفحه 143-165
Mohammad Mosakhani؛ Amir Manian؛ Jafar Mahmoodi؛ MohammadHasan Kargar

2.

A Framework to Evaluate Readiness for Blockchain Technology Implementation

دوره 14، شماره 1، فروردین 2022، صفحه 127-157
Faranak Hosseinpouli Mamaghani؛ Shaban Elahi؛ Alireza Hassanzadeh

3.

Analyzing the interaction of key factors of Sustainable Business Model Innovation in the Digital Age Based on Dynamic Capabilities Using An integrative meta-synthesis and interpretive structural modeling (ISM) approach

دوره 14، شماره 1، فروردین 2022، صفحه 20-40
Ayoub Mohammadian؛ Seyed Hamed Vares؛ Nastaran Hajiheydari؛ Datis Khajeheian؛ Mohammad Kargar Shouraki

4.

Identifying the Determinant Factors of E-Service Innovations: A Qualitative Meta-Synthesis

دوره 11، شماره 2، 2019، صفحه 79-110
Seyed Mohammadbagher Jafari؛ Mona Jami Pour؛ Reyhanezahra Esfandiyarpour

5.

Recognition and Extraction of Islamic Management Indexes through the Use of Meta-Synthesis Method

دوره 1، شماره 2، مهر 2019، صفحه 279-295
’Abdullāh Tawakkulī؛ ’Alī Aṣghar Pūr ’Izzat؛ ῌussein Āzarī

6.

Review the Position of the Ethics paradigm in Code of Ethics by Meta-synthesis –Observed Case (Association for Computing Machinery )

دوره 7، شماره 4، دی 2015، صفحه 889-908
Amir Manian؛ Fateme Abbasi

7.

Web 2.0 Business Models Taxonomy and its Relation with Web 2.0 Features

دوره 5، شماره 3، بهمن 2013، صفحه 169-190
Ali Masoumi Lari؛ Monireh Hosseini

8.

ارائه الگوی تعیین و استقرار اثربخش استعداد کارآفرینانه با رویکرد فراترکیب

دوره 10، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 259-278
مریم راشکی؛ حبیب ا... سالارزهی؛ امین رضا کمالیان؛ میرعلی سیدنقوی؛ زهرا وظیفه

9.

ارائه الگوی کژرفتارهای سازمانی: علل،محتوا و پیامدها

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 08 خرداد 1401
راحله محرمی؛ محمد حسین رحمتی؛ سید محمدباقر جعفری؛ مهدی شامی زنجانی

10.

ارائه چارچوب ارزیابی نوآوری اجتماعی در سطح کلان با استفاده از روش فراترکیب

دوره 13، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 61-79
تورج کریمی؛ آصف ( ut) کریمی؛ علی اصغر سعدآبادی؛ سعید رمضانی

11.

ارائه چارچوبی برای توسعه استراتژیک فرایند برندسازی بر اساس الگوی سیپ با استفاده از رویکرد فراترکیب

دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 306-336
رضوان چوبندیان؛ امیر خانلری؛ حمید رضا یزدانی؛ احسان عابدی

12.

ارائه چارچوب جامع پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از روش فراترکیب

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 901-920
امیر مانیان؛ محمد حسین رونقی

13.

ارائه چارچوب سنجش پذیری سازه فرصت در پژوهش های کارآفرینی با استفاده از رویکرد فراترکیب

دوره 13، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 235-254
کمال سخدری

14.

ارائه مدل ارزیابی عملکرد مجلس شورای اسلامی با استفاده از روش فراترکیب

دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 74-108
مهدی زینالو؛ علیرضا علی احمدی؛ سعید نریمان

15.

ارائه مدل اکوسیستم نوسازی استراتژیک با تأکید بر پایداری شرکتی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 06 اسفند 1401
امیرمحمد کلابی؛ فاطمه شراعی

16.

آسیبشناسی مطالعات برند در ایران با تمرکز بر متغیر وفاداری به برند: رویکرد فراترکیب

دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 886-910
سهیل نجات؛ اسداله کردنائیج؛ سید حمید خداداد حسینی؛ میثم شیرخدایی

17.

بررسی موانع اجرای خط‌مشی‌های عمومی در سازمان‌های دولتی با استفاده از روش فراترکیب

دوره 4، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 123-138
حسن رنگریز؛ مهدی خیراندیش؛ سلیمه لطیفی جلیسه

18.

بین‌المللی‌سازی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط روستایی: با رویکرد فراترکیب

دوره 11، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 612-629
هاله عزتی‌راد؛ مرتضی اکبری؛ مرتضی موسی خانی؛ علی بدیع زاده

19.

- تحلیل سازو کارهای تحول آفرینی آموزشی در نظام آموزش عالی کشاورزی ایران

دوره 48، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 43-53
ندا علیزاده؛ حسن صدیقی؛ غلامرضا پزشکی راد؛ مقصود فراست خواه

20.

توسعه چارچوبی جامع برای ارزیابی عملکرد بازاریابی با استفاده از رویکرد فراترکیب: مطالعه‌‏ای در صنعت بانکداری ایران

دوره 6، شماره 2، تیر 1393، صفحه 271-290
نسترن حاجی حیدری؛ مسعود کیماسی؛ علی عمویی

21.

توسعه مدل کسب‌وکار تاب‌آور برای سازمان‌های پیچیده فنی ـ اجتماعی به‌روش فراترکیب

دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 507-538
علی محقر؛ روح الله قاسمی؛ محمد هادی ایمانی

22.

جامعه‌ی خوب در اندیشه‌ی و آراء مفسرین اجتماعی قرآن

دوره 11، شماره 3، مهر 1400، صفحه 177-217
آرش حسنپور؛ علی ربانی خوراسگانی

23.

چارچوب تحلیلی تجاری‌سازی علم و فناوری با رویکرد فراترکیب: بررسی ابعاد تحلیل، بازیگران و کارکردها

دوره 14، شماره 3، آذر 1400، صفحه 420-401
فاطمه حسابی؛ شعبان الهی؛ محمد حسن زاده؛ علی شایان

24.

شناسایی ابعاد اثرگذاری هویت سازمانی بر استراتژی سازمان: رویکرد فراترکیب

دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 21-41
محمدهادی رنجبر؛ بهمن حاجی پور؛ محمدحسین رحمتی؛ محمدعلی شاه حسینی؛ حمید رضا یزدانی

25.

شناسایی ابعاد سختی‌ها و چالش‌های کار در صنعت رسانه: یک مطالعه فراترکیب

دوره 1، شماره 2، 1401، صفحه 231-255
سارا مومنی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب