1.

ارائه مدلی جهت کسب وفاداری مشتری با استفاده از مدیریت دانش مشتری در صنعت بانکداری کشور (بانک‌های خصوصی)

دوره 4، شماره 2، تابستان 1391، صفحه 147-164
محمد موسی خانی؛ محمد حقیقی؛ سمانه ترک زاده

2.

ارائۀ الگوی کاربردی برای بازاریابی چندحسی در برندسازی مقصد گردشگری

دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 63-82
محمد حقیقی؛ طاهر روشندل اربطانی؛ احمد روستا؛ علی صالحی

3.

بررسی رابطه بین سبک‎های دلبستگی مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتریان (مورد کاوی : مرکز آموزش‎های الکترونیکی دانشگاه تهران)

دوره 5، شماره 2، تابستان 1392، صفحه 47-68
محمد حقیقی؛ امیر خانلری؛ وحید مقصودی

4.

بررسی رابطۀ ارزش‎های فرهنگی و رفتار خرید آنی مصرف‎کنندگان ایرانی

دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 301-316
محمد حقیقی؛ مسعود کرمی؛ آرزو حمیدی کولایی؛ محمد مهدی ملکی

5.

بررسی میزان دسترسی شرکت‌های صادرکننده مواد غذایی به اطلاعات بازار صادراتی و میزان تأثیر آن در فرآیند تصمیم‌گیری صادراتی

دوره 2، شماره 1، بهار 1389
محمد حقیقی؛ بهاره عطایی

6.

بررسی مشکلات و موانع توسعه صنعت گردشگری در شهر اصفهان از دیدگاه گردشگران

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 865-880
محمد حقیقی؛ طاهر روشندل اربطانی؛ علی صالحی

7.

تبیین ابعاد هوشمندی رقابتی با بهره‌گیری از قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی در صنعت ماءالشعیر ایران

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 742-761
محمد حقیقی؛ هاشم آقازاده؛ سید حمید خداداد حسینی؛ معین غریبی

8.

شکل‌گیری شراکت‌های راهبردی از دیدگاه تئوری نهادی

دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 717-738
محمد حقیقی؛ سید حسین جلالی

9.

طراحی و تبیین مدل وفاداری بر مبنای تجربه مشتری در صنعت هتلداری با استفاده از استراتژی تئوری داده بنیاد

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 125-140
جهانبخش رحیمی باغملک؛ محمد حقیقی؛ سید ابوالقاسم میرا


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.