1.

ناهنجاری‌های کوهرنس در نواحی فرونتال و تمپورال درکودکان ADHD- نوع مختلط: یک مقایسه با کودکان ADHD- نوع کم توجه

صفحه 1-14

2.

تأثیر برنامه آموزش علاقه اجتماعی (مادر-کودک) بر ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی کودکان با اختلال نافرمانی مقابله‌ای

صفحه 15-30

3.

بررسی رابطه‌ی هوش معنوی و رهبری خدمتگزار در مدیران مدارس متوسطه

صفحه 31-43

4.

ویژگی‌های روانسنجی نسخه 10 سوالی پرسشنامه پریشانی روانشناختی کسلر (10K-)

صفحه 45-57

5.

اثربخشی آموزش به شیوه بحث سقراطی بر گرایش به تفکر انتقادی

صفحه 59-78

6.

اثربخشی ترکیب درمان شناختی- رفتاری و بیوفیدبک بر درمان مبتلایان به واژینیسموس و وضعیت جنسی آنها

صفحه 79-94

7.

رابطه سبک‌های هویت با بهزیستی روان‌شناختی، اجتماعی و هیجانی: نقش واسطه‌ای تعهد و پذیرش هویت دینی

صفحه 95-112

8.

اثربخشی مداخله معنوی- مذهبی مبتنی بر رویکرد اسلامی بر شاخص‌های ایمنی و روانشناختی در بیماران مبتلا به روماتوئید آرتریت

صفحه 113-131

9.

تاثیر تقلیل من بر زمان واکنش و تمرینات روتین شناگران نخبه ایران

صفحه 133-144

10.

بررسی پیش بینی خودارزشیابی مرکزی و جهت گیری هدف در عملکرد تحصیلی

صفحه 145-158

11.

تبیین فرسودگی تحصیلی بر اساس الگوی ارتباط مادر- فرزند با میانجی‌گری تاب آوری در دختران دانش آموز

صفحه 159-173

12.

بررسی رابطه بین حمایت اجتماعی ادراک شده با استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی

صفحه 175-188

13.

بررسی اثرات آموزش از دور بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان به شیوه فراتحلیل

صفحه 189-198

14.

اثر‌بخشی آموزش تکنیک لاک‌پشت بر افزایش بازداری پاسخ در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی

صفحه 199-212

15.

مقایسه آموزش مبتنی بر نظریه شناختی و راه‌حل محور بر کاهش هم وابستگی همسران معتادین

صفحه 241-213


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب