1.

سنجش و مقایسه کیفیت خدمات در شعب بانک ملی شهر اصفهان با استفاده از مقیاس سیستمی- مبادله‌ای کیفیت خدمات بانکی (SYSTRA-SQ)

صفحه 5-27
سید مهدی الوانی؛ سید محمد مقیمی؛ روح الله حفیظی؛ علی حمیدی‌زاده

2.

بررسی عوامل مؤثر بر کاهش فساد اداری (مطالعه موردی در شهرداری تهران)

صفحه 29-55
شمس‌السادات زاهدی؛ سینا محمدنبی؛ مهدی شهبازی

3.

همسوسازی نسبی اهداف فردی و سازمانی

صفحه 57-78
سید رضا سید جوادین؛ بهروز پورولی

4.

بررسی تأثیر عدالت سازمانی بر عملکرد کارکنان

صفحه 79-101
محمد حقیقی؛ ایمان احمدی؛ حمید رامین مهر

5.

بررسی تأثیر تناسب بین شغل و شاغل بر تعهد سازمانی کارکنان (مطالعه موردی در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران)

صفحه 103-119
رحمت الله قلی پور؛ غلامرضا جندقی؛ حسن زارعی متین؛ مصطفی امامی؛ عبدالغنی رستگار

6.

بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با رضایت شغلی (در میان اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه تبریز )

صفحه 121-138
سهیلا زمینی؛ داود حسینی نسب

7.

رهبری بصیر: اهمیت چشم‌انداز سازمانی

صفحه 139-169
احمد ودادی؛ رضا طهماسبی؛ سید محمد موسوی

8.

تأثیر مدیریت اثر بر عملکرد شرکت مخابرات بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن در مخابرات اصفهان

صفحه 171-190
محمداسماعیل انصاری؛ حسین استادی؛ معصومه مطهری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب