1.

بار شناختی فراگیران زبان‌های خارجی در کلاس‌های برخط: یک مطالعه کیفی

صفحه 345-358
سولماز مونسی قراملکی؛ سعیده آهنگری؛ نسرین حدیدی تمجید

2.

بررسی تمایل به خواندن زبان‌آموزان زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی با رویکرد نظریه زمینه‌ای

صفحه 359-383
سعید مجردی؛ مسعود ذوقی؛ نادر اسدی

3.

بررسی رابطه بین تفکر انتقادی، عزم یادگیری زبان خارجی، حل مسئله، و تاب‌آوری زبان‌آموزان سطح متوسط ایرانی: مدل‌سازی معادلات ساختاری

صفحه 385-401
محسن شاهرخی؛ لیلا نیکبخت

4.

روش‌هاوچالش‌های آموزش زبان انگلیسی به دانش‌آموزان نابینا و کم‌بینا در مدارس استثنایی ایران

صفحه 403-414
سمیرا جندقی امیرآبادی؛ سید محمد علوی؛ حسین کرمی

5.

بررسی آموزش نوای گفتار از طریق تمرین های شناختی و فراشناختی در آموزش زبان فرانسه به زبان‌آموزان ایرانی

صفحه 415-427
حدیثه السادات موسوی

6.

ارزیابی چند‌وجهی کیفیت ترجمه: مورد مطالعه ترجمه‌های فارسی کتب مصور تن‌تن

صفحه 429-444
فاطمه زهرا نظری؛ سعید کتابی؛ محمود افروز؛ زهرا امیریان

7.

واکاوی مسائل و چالش‌های پیرامون زبان عربی در ایران با رویکردی آینده‌نگر

صفحه 445-461
علی باقر طاهری نیا؛ محمودرضا توکلی محمدی؛ احمد سعیدی؛ علیرضا طاهری نیا

8.

واکاوی چالش‌های ترجمۀ شعر (بر اساس اشعار فارسی و روسی)

صفحه 463-472
زینب صادقی سهل آباد

9.

اثربخشی یادگیری داده-محور بر توسعه مهارت‌های نگارشی فراگیران زبان انگلیسی مهارت‌های سطح خرد در نگارش

صفحه 473-506
مهرداد سپهری

10.

نگرش مدرسان زبان نسبت به استفاده نوآورانه‌ از فناوری: مطالعه موردی کشور هند

صفحه 507-524
ایروم الوی؛ سوده اقتصاد





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب