1.

طراحی مدل پیامدهای جهانی‌شدن برند لیگ برتر فوتبال ایران

صفحه 18-1
سجاد سروش؛ سیدنصراله سجادی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ مهرزاد حمیدی

2.

تجارب دانش‌آموختگان علوم ورزشیِ شاغل در باشگاه‌های ورزشی: یک رویکرد پدیدارشناسانه

صفحه 34-19
زینب مندعلی زاده؛ حبیب هنری؛ احسان شاکری

3.

شناسایی مؤلفه‌های اقتصادی تأثیرگذار بر برون‌سپاری ورزش ایران

صفحه 55-35
خدیجه پورذبیح سرحمامی؛ مرتضی دوستی؛ سید محمد حسین رضوی

4.

موانع مشارکت معلولان کم‌بینا و نابینای شهر قزوین در فعالیت‌های بدنی

صفحه 69-56
مهناز پورسلمان؛ ابوالفضل فراهانی

5.

ارائۀ الگوی برندسازی صنعت پوشاک ورزشی ایران با استفاده از نظریة داده‌بنیاد

صفحه 87-70
مجتبی جودی؛ مهدی نادری نسب؛ رحیم رمضانی نژاد؛ وحید مقدم

6.

مدلسازی کمی عوامل مؤثر بر برندسازی ویژگی‌های شخصیتی داوطلبان ورزشی در رویدادهای ورزشی دانشگاهی ایران

صفحه 106-88
محمود بهره مند؛ محمد کشتی دار؛ مینا مستحفظیان؛ جهانگیر کریمیان

7.

تحلیل پراکندگی و ارزیابی میزان دسترسی به کاربری های ورزشی بر پایۀ داده‌های شهر تهران

صفحه 127-107
آرام مرادی؛ سید نعمت خلیفه؛ علیرضا دبیر

8.

ارائه الگوی مفهومی پوشش رسانه‌ای ورزش قهرمانی بانوان در ایران

صفحه 149-128
مهرداد احمدی؛ یاسمین مولانا

9.

واکاوی تجارب زیستۀ استادان علوم ورزشی از چالش‌ها و رهاوردهای آموزش مجازی در دورۀ همه‌گیری کووید19

صفحه 174-150
مهدی بشیری؛ صبا دیبائی؛ بهبود یاری قلی؛ رسول فرجی؛ سپیده شبانی

10.

شناسایی عوامل مؤثر در توسعه ورزش و فعالیت بدنی کودکان (یک مدل زمینه‌ای)

صفحه 194-175
اسری ارشاد؛ مریم عزیزیانی؛ احمد محمودی

11.

طراحی و تبیین سناریوی مطلوب توسعه ورزش ترای‌اتلون در ایران

صفحه 213-195
مهدی گودرزی؛ محسن حمیدی؛ اشکان بهروزی

12.

طراحی مدل مفهومی هویت برند ورزش شهروندی در ایران

صفحه 231-214
احسان حسن نژاد شاندیز؛ محمدرضا اسماعیل زاده قندهاری؛ سید مرتضی عظیم زاده

13.

شناسایی عوامل تهدیدکنندۀ هویت تیمی هواداران تیم ملی فوتبال ایران

صفحه 250-232
عابد محمودیان؛ سعید صادقی بروجردی؛ برادلی جی بیکر

14.

تدوین راهبردهای کلان سیاستگذاری بدمینتون نخبه در ایران

صفحه 267-251
سید بهادر زکی زاده؛ مهدی کهندل

15.

واکاوی پدیدارشناختی پیامدهای خطاهای شناختی مدیران ورزشی با کاربست مدل سه‌شاخگی

صفحه 281-268
علی قربان رستمی؛ امید صفری؛ کاملیا عبدی؛ احمد ترکفر

16.

تأثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطهمند بر رضایت‌مندی مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران (نقش واسطهای اعتماد به برند و قدرشناسی مشتریان)

صفحه 298-282
میثم شیراوند؛ حسین اکبری یزدی؛ محمد حسن پیمان فر

17.

شناسایی و تحلیل پیشران‌های مؤثر بر قیمت‌گذاری بازیکنان حرفه‌ای در لیگ برتر فوتبال عراق

صفحه 316-299
عبدالرزاق علگم؛ مهدی سلیمی؛ محمد سلطان حسینی

18.

ارائة مدل خصوصی سازی اماکن و فضاهای ورزشی شهرداری تهران

صفحه 332-317
مهدی سید علی؛ فرشاد امامی؛ سیدجعفر موسوی

19.

آینده پژوهی پیشران های کلیدی حکمرانی شبکه‌ای ورزش ایران در افق 1414

صفحه 351-333
جلیل باوان پور؛ محمد نیکروان؛ مظفر یکتایار

20.

مدل پیش‌بینی آگاهانۀ بحران در ورزش: فوتبال حرفه‌ای ایران

صفحه 370-352
رسول نظری؛ مهران صیرفیان باب الدشتی؛ قاسم رحیمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب