حسن نژاد شاندیز, احسان, اسماعیل زاده قندهاری, محمدرضا, عظیم زاده, سید مرتضی. (1402). طراحی مدل مفهومی هویت برند ورزش شهروندی در ایران. , 15(3), 231-214. doi: 10.22059/jsm.2021.314450.2630
احسان حسن نژاد شاندیز; محمدرضا اسماعیل زاده قندهاری; سید مرتضی عظیم زاده. "طراحی مدل مفهومی هویت برند ورزش شهروندی در ایران". , 15, 3, 1402, 231-214. doi: 10.22059/jsm.2021.314450.2630
حسن نژاد شاندیز, احسان, اسماعیل زاده قندهاری, محمدرضا, عظیم زاده, سید مرتضی. (1402). 'طراحی مدل مفهومی هویت برند ورزش شهروندی در ایران', , 15(3), pp. 231-214. doi: 10.22059/jsm.2021.314450.2630
حسن نژاد شاندیز, احسان, اسماعیل زاده قندهاری, محمدرضا, عظیم زاده, سید مرتضی. طراحی مدل مفهومی هویت برند ورزش شهروندی در ایران. , 1402; 15(3): 231-214. doi: 10.22059/jsm.2021.314450.2630


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب