شیراوند, میثم, اکبری یزدی, حسین, پیمان فر, محمد حسن. (1402). تأثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطهمند بر رضایت‌مندی مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران (نقش واسطهای اعتماد به برند و قدرشناسی مشتریان). , 15(3), 298-282. doi: 10.22059/jsm.2022.338779.2904
میثم شیراوند; حسین اکبری یزدی; محمد حسن پیمان فر. "تأثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطهمند بر رضایت‌مندی مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران (نقش واسطهای اعتماد به برند و قدرشناسی مشتریان)". , 15, 3, 1402, 298-282. doi: 10.22059/jsm.2022.338779.2904
شیراوند, میثم, اکبری یزدی, حسین, پیمان فر, محمد حسن. (1402). 'تأثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطهمند بر رضایت‌مندی مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران (نقش واسطهای اعتماد به برند و قدرشناسی مشتریان)', , 15(3), pp. 298-282. doi: 10.22059/jsm.2022.338779.2904
شیراوند, میثم, اکبری یزدی, حسین, پیمان فر, محمد حسن. تأثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطهمند بر رضایت‌مندی مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران (نقش واسطهای اعتماد به برند و قدرشناسی مشتریان). , 1402; 15(3): 298-282. doi: 10.22059/jsm.2022.338779.2904


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب