1.

A AHP Methodology for Ranking the Factors Influencing Trust in the Internet

دوره 3، شماره 7، پاییز 2011، صفحه 1-18
Mehdi Abzari؛ Hassan Ghorbani؛ khajeh Zadeh؛ Elmira Makinian

2.

Analysis of structural characteristics of social capital for increasing the resilience of social- ecological systems (Case study: Kalateh Rudbar, Semnan province)

دوره 22، شماره 2، زمستان 2017، صفحه 167-174
M. Ghorbani؛ Kh. Rahimi Balkanlou؛ M. Jafari؛ A. Tavili

3.

An Empirical Examination of the Major Relationship Factors Affecting Franchisees’ Overall Satisfaction and Intention to Stay

دوره 10، شماره 1، بهار 2017، صفحه 31-62
Adams Adeiza؛ Noor Azizi Ismail؛ Marlin Marissa Malek

4.

A Trust-based Credit Scoring Model Using Neural Network

دوره 46، شماره 1، تابستان 2012، صفحه 91-104
M. S. Mirtalaie؛ M.A. Azadeh؛ M. Saberi؛ B. Ashjari

5.

Developing a model for explaining effective factors on trust in electronic banking; a survey in Bank Melli of Urmia

دوره 6، شماره 1، تابستان 2014، صفحه 91-106
Jamshid Salar؛ Abolghasem Ebrahimi

6.

Does Implementation of Customer Relationship Management (CRM) Enhance the Customer Loyalty? An Empirical Research in Banking Sector

دوره 14، شماره 2، تابستان 2021، صفحه 401-417
Selvalakshmi Gopalsamy؛ Suganthi Gokulapadmanaban

7.

Factors that Influence Muslim Employee Behavior to Contribute to Money Waqf through Salary Cutting

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 07 خرداد 1400
Nurul Huda؛ Perdana Wahyu Sentosa؛ Nova Rini

8.

Identifying the Effective Factors in Making Trust in Online Social Networks on the perspective of Iranian experts Using Fuzzy ELECTRE

دوره 7، شماره 4، زمستان 2015، صفحه 715-740
Elham Haghighi؛ Gholam Ali Montazer

9.

Study of the Effects of Customers’ Perceptions of Security and Trust on their Use of the Agriculture Bank of Iran’s e-Payment System

دوره 4، شماره 11، پاییز 2012، صفحه 135-154
Mohammad Reza Karimi؛ Sadegh Sepandarand؛ Farzaneh Haghshenas

10.

The Mediating Role of Customer Trust in Affecting the Relationship between Online Shopping Factors and Customer Purchase Decision

دوره 13، شماره 3، 2021، صفحه 141-159
Abdul Kadir Othman

11.

The Mediating Role of Trust and Organizational Commitment in the Relationship between Strategic Human Resource Management and Knowledge Sharing

دوره 13، شماره 4، زمستان 2020، صفحه 565-586
Khaliq Ur Rehman؛ Iqra Hafeez؛ Farhan Aslam؛ Qamaruddin Maitlo؛ Aly Raza Syed

12.

اثر سایش اجتماعی بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران با نقش تعدیل کنندگی اعتماد سازمانی

دوره 12، شماره 1، بهار 1399، صفحه 57-81
عزت الله جمشیدی؛ میر حسن سیدعامری؛ همایون عباسی

13.

ارائه مدل نظری ـ زمینه‌ای عملکرد پروژه بر پایه اعتماد در رابطه کارفرما و پیمانکار

دوره 11، شماره 4، 1398، صفحه 693-729
یاسر گلدوست جویباری؛ محمدحسین صبحیه؛ سیدحمید خدادادحسینی

14.

ارتقای اعتماد عمومی شهروندان: بررسی نقش حکمرانی خوب و خدمات دولت الکترونیکی

دوره 4، شماره 4، زمستان 1396، صفحه 571-594
زینب مولوی؛ معصومه حسینی ابوعلی؛ سیدمحمدباقر جعفری

15.

ارزیابی اعتماد بین شرکا در مشارکت‌های راهبردی مورد کاوی: صنعت خودروایران

دوره 20، شماره 3، پاییز 1386
منوچهر منطقی؛ امیر البدوی؛ هادی زبردست

16.

ارزیابی خصوصیات ساختاری سرمایه اجتماعی شبکه ذی نفعان محلی در راستای حکمرانی مشارکتی منابع طبیعی (منطقه مورد مطالعه: شهرستان سرایان، استان خراسان جنوبی)

دوره 71، شماره 1، بهار 1397، صفحه 241-252
مهدی قربانی؛ لیلا عوض پور؛ محسن یوسفی؛ صادق حیدری کهنعلی

17.

ارزیابی ساختاری روابط و تحلیل شبکۀ اجتماعی جوامع محلی در راستای مدیریت مشارکتی مناطق خشک (منطقۀ مورد مطالعه: شهرستان سبزوار، استان خراسان رضوی)

دوره 72، شماره 3، پاییز 1398، صفحه 865-878
رویا وزیریان؛ علی اکبر کریمیان؛ علیرضا افشانی؛ محمد تقی دستورانی

18.

اعتماد اجتماعی به مدیریت شهری و عوامل مؤثر بر آن

دوره 1، شماره 2، تابستان 1391، صفحه 55-90
ابراهیم حاجیانی؛ علی اکبر رضایی؛ میرزاعبدالرسول فلاح زاده

19.

اعتماد درون سازمانی و بررسی وضغیت موجود سازمان های اجرایی کشور

دوره 2، شماره 3، زمستان 1383
دکتر حسن زارعى متین؛ حسن حسن زاده

20.

اندازه‌گیری و بررسی مقایسه‌ای سرمایۀ اجتماعی به تفکیک استان‌های کشور

دوره 5، شماره 1، بهار 1397، صفحه 43-66
صاحبه محمدیان منصور؛ محمد جعفری؛ نادر مهرگان

21.

بازشناسی مفهوم و مؤلفه‌های بنیادین اعتماد و کارکردهای آن در روابط اجتماعی انسان از منظر قرآن

دوره 9، شماره 2، پاییز و زمستان 1398، صفحه 197-219
فاطمه سیفعلی‌ئی؛ سهراب مروتی؛ سیدمحمدرضا حسینی نیا

22.

بررسی اثر فرهنگ سازمانی بر سرمایۀ اجتماعی با نقش میانجی اخلاق حرفه‌ای در ادارۀ راه و ترابری ساری

دوره 4، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 405-428
سعید امامقلی‌زاده؛ فرهاد فلاح‌پور؛ کوشان رنجبر کوچکسرائی

23.

بررسی ارتباط فساد و اعتماد در رابطه بین شفافیت و رضایت شهروندان

دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 289-310
عباس نرگسیان؛ قاسمعلی جمالی؛ مسعود هراتی؛ حسین آذری

24.

بررسی ارتقاء سرمایه اجتماعی بر بهبود عملکرد سازمان (نمونه‎ی موردی: سازمان‎های ستادی شهرداری تهران)

دوره 3، شماره 6، بهار 1390، صفحه 35-88
سید علی اکبر احمدی؛ حوریه فیض‎آبادی

25.

بررسی تأثیر ابعاد کیفیت ارتباطات بر وفاداری رفتاری و نگرشی مشتریان شرکت بیمة ایران

دوره 14، شماره 4، زمستان 1395، صفحه 1101-1024
سهیل نجات؛ سعید صحت؛ فرشید خمویی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد آخرین صفحه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.