- الوانی، مهدی، و داناییفرد، حسن (1380). مدیریت دولتی و اعتماد عمومی. فصلنامة دانش مدیریت. سال 2، شمارة 55، صفحات 28-5.
- رحمتالهی، حسین، و آقامحمد آقایی، احسان (1392). درآمدی بر نقش دولت در فرایند مشارکتپذیری مردم. مطالعات حقوقی (علوم اجتماعی و انسانی شیراز)، دورة 5، شمارة 3، پیاپی10، صفحات 127-67.
- زاهدی، شمسالسادات، خانباشی، محمد، و رضایی، الهام (1390). افزایش اعتماد عمومی بر پایة ارتقای فرهنگ پاسخگویی. پژوهشنامة مدیریت اجرایی، دورة 3، شمارة 5، صفحات 94-69.
- ستوده آرانی، حسین، غفاری، نرگس، و حسنزاده، نسیم (1394). تأثیر مؤلفههای کیفیت خدمات دولت الکترونیک بر اعتماد عمومی شهروندان (مورد مطالعه: شهروندان شهرستان کاشان). فصلنامة مدیریت و حسابداری، دورة 1، شمارة 1، صفحات 237-207.
- سردارنیا، خلیلاله، قدرتی، حسین، و اسلام، علیرضا ( 1388). تأثیر حکمرانی خوب و سرمایة اجتماعی بر اعتماد سیاسی: مطالعة موردی: شهرهای مشهد و سبزوار. پژوهشنامة علوم سیاسی، دورة 5، شمارة 1، صفحات 165-135.
- سرمد، زهره، بازرگان، عباس، و حجازی، الهه (1390) روشهای تحقیق در علوم رفتاری. تهران: نشر آگه.
- منوریان، عباس، نرگسیان، عباس، فتاحی، مهدی، و واثق، بهاره (1389). بررسی رابطة بین پاسخگویی عمومی و اعتماد عمومی در سازمانهای دولتی مناطق 22گانة شهر تهران. مدرس علوم انسانی- پژوهشهای مدیریت در ایران، شمارة 68، صفحات 274-251.
- مقیمی، سید محمد، و اعلایی اردکانی، مصطفی (1390). سنجش شاخصهای حکمرانی خوب و نقش دولت الکترونیک در ارتقای آن. مدیریت فناوری اطلاعات، دورة 3، شمارة 8، 188-171.
- سرفراز، فرشید (1381). مفهوم مشروعیت و رهیافتهای گوناگون نسبت به آن. مجلة سیاسی و اقتصادی، شمارههای 178و 177، صفحات 61-46.
- داناییفرد، حسن (1389). ارتقای اعتماد عمومی به سازمانهای دولتی: تبیین نقش متغیر مداخلهگر رضایتمندی شهروندان. دانشور رفتار، سال 17، شمارة 41، صفحات 293-263.
- رفیعپور، فرامرز (1376). توسعه و تضاد. تهران: شرکت سهامی انتشار.
- مولوی، زینب، طهماسبی، رضا، داناییفرد، حسن، و حمیدیزاده، علی (1396). بوروکراسیهراسی: نگاه دوگانة شهروندان به خدمات عمومی. فصلنامة مدیریت دولتی، دورة 9، شمارة 2، صفحات 234-213.
- سپهردوست، حمید، رجبی، فهیمه، و باروتی، مهسا (1394). بررسی تأثیر حکمرانی خوب بر عملکرد درآمدی نظام مالیاتی. فصلنامة نظریههای کاربردی اقتصاد، سال 2، شمارة 2، صفحات 126-103.
- تاجبخش، کیان (1384). سرمایة اجتماعی اعتماد، دموکراسی و توسعه. تهران: نشر شیرازه.
- متفکر آزاد، محمدعلی، و ممیپور، سیاب (1392). تحلیل اقتصادی- سیاسی موانع تأثیرگذاری وقور منابع طبیعی بر رشد اقتصادی. فصلنامة پژوهشهای کاربردی، سال 1، شمارة 1، صفحات 124-97.
- کمیجانی، اکبر، و سلاطین، پروانه (1387). تأثیر حکمرانی خوب بر رشد اقتصادی در گروه کشورهای منتخب OPEC وOECD. مدلسازی اقتصادی، دورة 2، شمارة 2 (پیاپی 6)، صفحات 24-1.
..
- Alaaraj, H., & Hassan, S., (2016). Does good governance mediate relationship between e-government and public trust in Lebanon?. International Review of Management and Marketing, 6(3), 500-509.
- Byrne, B. M. (2015). Structural Equation Modeling with AMOS: Basic concepts, applications, & programming. 2nd ed., New York: Taylor & Francis Group.
- Fornell, C., & Larcker, D. F. (1981). Evaluating structural equation models with Unobservable variables & measurement error. Marketing Research, 18(1), 39–47.
- Hair, J.R, Joseph, F., Black, W., Anderson, C. & Rolph E. (2006). Multivariate data analysis. 7th ed., Available at: http://www.mediafire.com/?mkrzmjmmonn (accessed 1 December 2015).
- Ho, R. (2006). Handbook of univariate and multivariate data analysis and interpretation with SPSS, London/New York: Taylor & Francis Group, LLC.
- Jalali, F., & Khorasani, F. (2012). The relationship between E-government and the public trust among the citizens in District 5, Tehran. Research Journal of Applied Sciences, Engineering and Technology, 4(23), 5261-5267.
- Ruscio, K. P. (1996). Trust, democracy, and public management: a theoretical argument. Journal of Public Administration Research & Theory, 6(3), 461-477.
- Schumacker, R. E., & Lomax, R. G. (2004). A beginner's guide to structural equation modeling. 2nd ed., New Jersey: Lawrence Erlbaum Associates.
- Hanitzsch, T., & Berganza, R. (2014). Explaining Journalists' trust in public institutions across 20 Countries: Media freedom, corruption, and ownership matter most. Journal of Communication, 62(5), 794–814.
- Master, Z., & Resnik, D. B. (2013). Hype and public trust in science. Sci Eng Ethics, 19(2), 321–335.
- Colesca, S. E. (2009). Understanding trust in E- government. Economics of Engineering Decisions, 3, 7-15.
- Linders, D. (2012). From e-government to we-government: Defining a typology for citizen coproduction in the age of social media. Government Information Quarterly, 29(4), 446-454.
- McCall, M. K., & Dunn, C. E. (2012). Geo-information tools for participatory spatial planning: Fulfilling the criteria for “good” governance?. Geoforum, 43(1), 81-94.
- Gauchat, G. (2012). Politicization of science in the public sphere: A study of public trust in the United States, 1974 to 2010. American Sociological Review, 77(2), 167-187.
- Golbeck, J. (2009). Trust and nuanced profile similarity in online social networks. ACM Transactions on the Web (TWEB), 3(4), 12-29.
- Grindle, M. S. (2007). Good enough governance revisited. Development Policy Review, 25(5), 533-574.
- Moolenaar, N. M., & Sleegers, P. J. (2010). Social networks, trust, and innovation. How social relationships support trust and innovative climates in Dutch Schools. Social Network Theory and Educational Change, 97-114.
- Newton, K. (2001) Trust, social capital, civil society, and democracy. International Political Science Review, 22(2), 201-214.
- Park, H., & Blenkinsopp, J. (2011). The roles of transparency and trust in the relationship between corruption and citizen satisfaction. InternationalReview of Administrative Sciences, 77(2), 254-274.
- Osifo, O. (2012). The effects of ethical governance on public trust: A comparative analysis of anti-corruption policies and procedures in Nigeria, Ghana, and Cameroon. Finland: University of Vaasa.
- Kalsi, N. S., Kiran, R., & Vaidya, S. C. (2009). Effective e-governance for good governance in India. International Review of Business Research Papers, 5(1), 212-229.
- Salin, A., & Abidin, Z. (2011). Being transparent: An evidence of a local authority in Malaysia. In Proceeding of International Conference on Sociality and Economics Development, 10, Singapore: Press.
Available from: http://www.ipedr.com/vol10/68-S10002.pdf
- West, D. (2004), E-government and the transformation of service delivery and citizen attitudes. Public Administration Review, 64(1), 15-27.
- Ochara, N. (2010). Assessing irreversibility of an e-government project in Kenya: Implication for governance. Government Information Quarterly, 27, 89-97.
|