1.

How Entrepreneurial Marketing Leads to Customer Satisfaction (The Mediation Effect of Customer Value)

دوره 17، شماره 1، فروردین 2024، صفحه 239-257
Vahideh Tabasi Lotfabadi؛ Nasim Karimi؛ Seyedeh Fatemeh Ghasempour Ganji

2.

ارائه چارچوبی به منظور شبکه سازی بازاریابی کارآفرینانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط درحوزه صنایع دارویی

دوره 10، شماره 3، آذر 1396، صفحه 417-436
بابک ضیاء؛ مهران رضوانی؛ الهه بیاتی

3.

بازاریابی کارآفرینانه، قابلیت‎های بازاریابی و عملکرد کسب‎‌وکارهای پروژه‎محور

دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 145-164
یاسر سیف؛ محمدرضا محمدزمانی؛ یاسر شجاعی؛ رضا مقدم

4.

بازاریابی کارآفرینانه کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت فناوری اطلاعات با رویکرد نظریه زمینه ای کلاسیک

دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 101-125
سیدرضا سیدجوادین؛ سیدمحمد مقیمی؛ نادر سیدامیری

5.

بررسی الگویی کمی از اثر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر چابکی سازمانی (مورد مطالعه: مراکز آموزشی خصوصی)

دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 601-620
محمد رضا حمیدی زاده؛ میکائیل پشاآبادی؛ مهدی عطایی؛ بهزاد حیاتی

6.

بررسی رابطة بازاریابی کارآفرینانه و عملکرد بازاریابی از طریق نوآوری ( مطالعة موردی: شرکتهای فعال در سه صنعت اتوماسیون صنعتی، مخابرات و ارتباطات، رایانه و تجهیزات دیجیتال)

دوره 6، شماره 4، دی 1393، صفحه 809-826
علی صفری؛ راضیه قره باشلونی

7.

بررسی رابطۀ بین بازاریابی کارآفرینانه و وفاداری به برند در صنایع غذایی لبنی (مورد مطالعه: برند کاله)

دوره 11، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 141-160
علی محبت طلب؛ مهران رضوانی؛ بابک ضیاء

8.

تأثیر آمیخته‌ بازاریابی کارآفرینانه بر موفقیت کارآفرینانه بنگاه‌های دانش‌بنیان با تبیین نقش تعدیل‌گر بازارگرایی

دوره 13، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 141-160
اسماعیل مزروعی نصرابادی؛ حمیدرضا فتاحی؛ پیمان دولتشاه

9.

تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژه برند و وفاداری مشتریان مجموعه‌های ورزشی

دوره 13، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 217-234
امیر رحیمی؛ محمد احسانی؛ مرجان صفاری؛ رسول نوروزی سیدحسینی

10.

تاثیر جایگاه بازاریابی‌کارآفرینانه بر پایداری شرکت‌های دانش‌بنیان با تاکید بر نوسازی استراتژیک

دوره 13، شماره 3، آذر 1399، صفحه 421-440
فاطمه شراعی؛ امیرمحمد کلابی؛ سید حمید خدادادحسینی

11.

جایگاه باورهای مذهبی- اسلامی کارآفرینان در بازاریابی کارآفرینانه‌ی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط

دوره 5، شماره 4، بهمن 1391، صفحه 107-128
سید حمید خداداد حسینی؛ امیرمحمد کلابی

12.

سرمایۀ اجتماعی، بازاریابی کارآفرینانه و نقش میانجی تسهیم دانش

دوره 4، شماره 4، دی 1396، صفحه 547-569
علیرضا امینی؛ پیمان دولتشاه؛ حمیدرضا فتاحی

13.

شناسایی و دسته‌بندی ذهنیت کارآفرینان درمورد بازاریابی کارآفرینانه با استفاده از روش کیو

دوره 9، شماره 3، آذر 1395، صفحه 533-551
مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ وحید شرفی

14.

طراحی الگوی بازاریابی کارآفرینانه بر مبنای مراحل عمر استارت‌آپ‌های الکترونیکی در ایران

دوره 15، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 643-653
بهنود چوبینه؛ محمد علی عبدالوند؛ کامبیز حیدرزاده

15.

طراحی الگوی بازاریابی کارآفرینانه در کسب‌وکارهای فرهنگی- هنری

دوره 9، شماره 3، آذر 1395، صفحه 473-491
محمدتقی طغرایی؛ مهران رضوانی؛ محمدحسن مبارکی

16.

مفهوم‌پردازی "بازاریابی کارآفرینانه بین‌المللی" در بنگاه‌های کارآفرین ایرانی؛ بخش صنایع غذایی

دوره 2، شماره 3، آذر 1388، صفحه 31-53
مهران رضوانی؛ سیدحمید خداداد حسینی؛ عادل آذر؛ پرویز احمدی

17.

نقش تعدیل گر بازاریابی کارآفرینانه در ارتباط بین سرمایه فکری و عملکرد کسب و کارهای ورزشی

دوره 15، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 51-36
امیر رحیمی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ احمد رجبی؛ محمدرضا میری

18.

واکاوی آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در جذب سرمایه از فرشتگان کسب‌وکار

دوره 11، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 621-640
عبدالله احمدی کافشانی؛ مهران رضوانی؛ هستی چیت سازان؛ رضا محمدکاظمی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب