طغرایی, محمدتقی, رضوانی, مهران, مبارکی, محمدحسن. (1395). طراحی الگوی بازاریابی کارآفرینانه در کسب‌وکارهای فرهنگی- هنری. , 9(3), 473-491. doi: 10.22059/jed.2016.60924
محمدتقی طغرایی; مهران رضوانی; محمدحسن مبارکی. "طراحی الگوی بازاریابی کارآفرینانه در کسب‌وکارهای فرهنگی- هنری". , 9, 3, 1395, 473-491. doi: 10.22059/jed.2016.60924
طغرایی, محمدتقی, رضوانی, مهران, مبارکی, محمدحسن. (1395). 'طراحی الگوی بازاریابی کارآفرینانه در کسب‌وکارهای فرهنگی- هنری', , 9(3), pp. 473-491. doi: 10.22059/jed.2016.60924
طغرایی, محمدتقی, رضوانی, مهران, مبارکی, محمدحسن. طراحی الگوی بازاریابی کارآفرینانه در کسب‌وکارهای فرهنگی- هنری. , 1395; 9(3): 473-491. doi: 10.22059/jed.2016.60924


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب