پاینده, رضا, انصاری مقدم, صادق. (1403). شکل‌گیری بازار دانش‌بنیان: تحلیلی مبتنی بر سنجش بازاریابی کارآفرینانه در شرکت‌های گیاهان دارویی و معطر ایران. , 17(4), 121-144. doi: 10.22059/jed.2024.381090.654405
رضا پاینده; صادق انصاری مقدم. "شکل‌گیری بازار دانش‌بنیان: تحلیلی مبتنی بر سنجش بازاریابی کارآفرینانه در شرکت‌های گیاهان دارویی و معطر ایران". , 17, 4, 1403, 121-144. doi: 10.22059/jed.2024.381090.654405
پاینده, رضا, انصاری مقدم, صادق. (1403). 'شکل‌گیری بازار دانش‌بنیان: تحلیلی مبتنی بر سنجش بازاریابی کارآفرینانه در شرکت‌های گیاهان دارویی و معطر ایران', , 17(4), pp. 121-144. doi: 10.22059/jed.2024.381090.654405
پاینده, رضا, انصاری مقدم, صادق. شکل‌گیری بازار دانش‌بنیان: تحلیلی مبتنی بر سنجش بازاریابی کارآفرینانه در شرکت‌های گیاهان دارویی و معطر ایران. , 1403; 17(4): 121-144. doi: 10.22059/jed.2024.381090.654405





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب